معاون فرهنگی سپاه امام حسن (ع) استان البرز از تولید ۱۰ محصول فرهنگی ویژه شهادت سردار سلیمانی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 29 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» سعید صادقی در نشست خبری معرفی تولیدات مشترک حوزه هنری و مرکز آفرینش‌های هنری معاونت فرهنگی سپاه استان البرز و رونمایی از کتاب صوتی شهید کارگر برزی با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار کرد: مناسبت‌های دی ماه به عنوان یوم الله هستند و این ایام را در قالب دهه بصیرت با شعار بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: خسارت فتنه ۸۸ باید مورد توجه باشد و این فتنه بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان خسارت زد که با این مبلغ می‌توانستیم برای بیش ۲ میلیون نفر شغل ایجاد کنیم و این فتنه برای ما مهم است و نباید بگذاریم فراموش شود، چراکه سرمایه‌گذاری ما در خارج از کشور را هم با مشکل مواجه کرد.
معاون فرهنگی سپاه امام حسن (ع) استان البرز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: شهادت حاج قاسم به عنوان یک فرد نیست، بلکه حاج قاسم یک مکتب فراموش‌نشدنی است.

وی با اعلام خبر ۱۰ تولید مشترک بین مرکز آفرینش‌های هنری سپاه استان و حوزه هنری اظهار داشت: با تعامل با رده‌های استان در طول دی ماه، برنامه‌های متعددی پیش بینی شده که شامل ده عنوان تولید مشترک در قالب‌های مختلف است.

صادقی در خصوص این ده عنوان مشترک افزود: این برنامه‌ها شامل دو تیزر داستانی با محوریت انتقام سخت، تیزرهای کوتاه ویدئو گرافیک، نماهنگ دوزبانه به نام یک و بیست، یک انیمیشن به نام سردار گرامی، ۳۰ موشن استوری، ۱۰ پادکست صوتی، کتاب صوتی چرا رفتی مرتبط با اولین شهید مدافع حرم البرز شهید کارگر برزی و شعرخوانی به نام مرد میدان، نماهنگ شهید فخری زاده و ۴ تله‌تئاتر و مجموعه پوستر ۱۳ عددی است.

وی در خصوص جشنواره هنری مهرانه که در هفته بسیج با صورت مشترک برگزار شد، تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره با تقدیر از برگزیدگان در این ماه برگزار می‌شود و تعداد ۲۱۵ اثر از ۱۸ استان کشور ارسال شدند.
صادقی دی ماه را به نام ماه قاسم خواند و گفت: ۱۰ برنامه میدانی برای نهم دی و سالگرد حاج قاسم برنامه‌ریزی شده که از نهم تا ۱۶ دی ماه تعداد سه برنامه در کرج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در روز نهم دی ماه ساعت دو و نیم در مصلای کرج مراسم این رو برگزار می‌شود و در روز ۱۱ دی ماه رژه موتورسواران را ساعت ۱۵ در استان مقدس امامزاده طاهر (ع) داریم و ۱۲ دی هم در پارک تنیس مراسم سالگرد حاج قاسم ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه امام حسن (ع) استان البرز در خصوص چهلم شهید فخری‌زاده متذکر شد: مراسم این شهید والامقام در ۱۶ دی هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع گوهردشت برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار