معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: محدودیت تردد شبانه در هفت شهر این استان شامل سنندج، سقز، کامیاران، بیجار، بانه، قروه و مریوان تا اطلاع ثانوی تداوم دارد.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 29 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، محمدابراهیم زارعی اظهار داشت: این محدودیت بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت کرونا و مصوبات ستاد استانی در شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت استان اعمال شده است.

وی یادآور شد: با توجه به توصیه‌های بعمل آمده مقرر شد، نیروی انتظامی استان نسبت به اجرای محدودیت‌های تردد شبانه در شهر‌های مشمول طرح اقدام کرده و با رانندگان خاطی برخورد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در ابتدای آذر بواسطه داشتن ۶ شهرستان قرمز و چهار شهرستان نارنجی، وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس کرونا در مجموع قرمز بود که با اعمال طرح جامع محدویت‌های پویا ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هم اکنون این وضعیت به سطح زرد بازگشته است.

زارعی اضافه کرد: اکنون وضعیت ابتلا و گردش ویروس کرونا در این استان شکننده گزارش شده لذا انتظار داریم مردم کماکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک حال ستاد استانی در مدیریت بیماری کووید ۱۹ باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار