دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از برگزاری مسابقه بزرگ مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 30 December 2020
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری تسنیم کردستان؛ محمود الله‌مرادی اظهار داشت: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مسابقه بزرگ «مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» به همت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از مکر استان، سپاه بیت‌المقدس، صدا و سیمای مرکز کردستان، شهرداری سنندج، شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت گاز و شرکت مخابرات کردستان در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت مجازی برگزار می‌شود، بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به لینک ۸۱۴۰۹۹/https://b۲n.ir و پاسخگویی به سؤالات در این مسابقه شرکت کنند.


وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت منبع این مسابقه فرهنگی به آدرس ۴۳۷۶۳۰/https://b۲n.ir مراجعه کنند.

الله‌مرادی هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگی را ترویج مکتب شهید سلیمانی، آشنایی با ویژگی‌های اخلاقی شهید سلیمانی و الگوگیری از رفتار و منش این شهید بزرگوار در جامعه دانست و اظهار کرد: در پایان این مسابقه به ۱۰۰ نفر از برندگان به قید قرعه کارت هدیه ۲ میلیون ریالی همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار