در سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی استان
در آیینی از هفت طرح فرهنگی و هنری در سپاه صاحب الزمان اصفهان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ 30 December 2020

فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی استان در این آیین گفت: این پوستر‌ها شامل جشنواره داستان نویسی، پوستر حاج قاسم، نماهنگ فرهنگی پرواز، نماهنگ ما ملت امام حسینیم، مسابقه وصیت نامه حاج قاسم با عنوان مکتب حاج قاسم و رونمایی از کتاب آورتین نوشته بهزاد دانشگر است.
سردار مجتبی فدا افزود: کتاب آورتین در دو جلد و در تیراژ هزار در دونسخه به دوران مبارزاتی شهید سلیمانی در مبارزه با گروهک‌های فعال در استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان پرداخته است.
وی با تشریح برنامه‌های سپاه در سالگرد بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی گفت: برگزاری راهیان نور فضای مجازی با ارتباط زنده ویدئویی با رزمندگان و راویان دفاع مقدس از جنوب و غرب استان از برنامه‌های سپاه در روز‌های کرونایی است.
سردار فدا گلباران تمثال شهید سلیمانی، اهدای خون به نیابت از سردار سلیمانی، راه اندازی حسینیه سیار و آزادی ۱۱۰ زندانی جرایم غیرعمد را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سردار دل‌ها عنوان کرد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان در ادامه با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح حافظان سلامت و راه اندازی هزار و ۱۰۰ قرارگاه در مساجد استان تشکیل شده گفت: چهار هزار و ۳۰۰ تیم دونفره برای غربالگری و آموزش به درب خانه‌ها مراجعه حضوری داشتند.
وی گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون، ۶۱ درصد جمعیت استان غربالگری شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار