مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام:
موسی نژاد گفت: هم اکنون بیش از ۶۰ مرکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در استان ایلام در حال فعالیت است و ظرفیت‌ها برای ایجاد مراکز بیشتری در استان همچنان وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 02 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در سفر به بخش زرین آباد شهرستان دهلران و در بازدید از مرکز نیکوکاری بخش میمه گفت: مشارکت در دستگیری از فقرا و نیازمندان و ایجاد پل ارتباطی بین خیرین و قشر نیازمند از مهم‌ترین رویکرد‌های مراکز نیکوکاری است.

او با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تاکنون عملکرد موفق و تأثیرگذاری در استان داشته اند از واگذاری امورات بیشتری به این مراکز خبر داد و افزود: در آینده بخشی از خدمات مددکاری این نهاد به مراکز نیکوکاری خصوصا در زمینه ارائه خدمات مددکاری واگذار می‌شود و مقدمه این کار فراهم شده است به همین خاطر مراکز نیکوکاری نیاز به تقویت خود دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به عملکرد مراکز نیکوکاری در بخش‌های میمه و زرین آباد اشاره کرد و یادآور شد: ورود مرکز نیکوکاری میمه به موضوع آموزش و اشتغال نیازمندان اقدام ارزشمندی است که باعث تأثیرگذاری بیشتر مراکز نیکوکاری می‌شود.

موسی نژاد اضافه کرد: با توجه به اولویت برنامه توانمندسازی کمیته امداد برای خانواده ها، ایجاد اشتغال یکی از ابزار‌های مهم در این زمینه است و مراکز نیکوکاری می‌توانند بیشتر وارد این عرصه شوند.

او همچنین در بازدید از مرکز نیکوکاری پهله زرین آباد با عنوان اینکه افزایش کیفیت خدمات مراکز نیکوکاری از کمیت خدمات آن‌ها مهم‌تر است عنوان کرد:استفاده از ظرفیت نیکوکارانی که توان و امکانات تخصصی دارند مورد توجه مراکز نیکوکاری قرار گیرد.

موسی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با عنوان اینکه کمیته امداد در حال رفتن به سمت افزایش خدمات غیر حضوری برای مردم است اعلام کرد: هم اکنون ۲۶ نوع خدمت کمیته امداد به نیازمندان به صورت غیرحضوری ارائه میشود./ح

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار