در دیدار مدیر عامل گاز کردستان با پیمانکاران؛
جلسه دیدار عمومی مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان با پیمانکاران بخش اجرایی فعال شهرستان‌های بیجار و دیواندره در سالن جلسات اداره مرکزی این شرکت با حضور روسای واحد‌های ستادی در راستای بررسی و ارائه راه حل عملیاتی مشکلات تشکیل گردید.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 02 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله گری در این نشست عمومی در سال جاری که با حضور پیمانکاران و روسای واحد‌های مرتبط تشکیل گردید، گفت: بدون شک یکی از موتور‌هایی که توسعه صنعت گاز کشور و و به تبع آن شرکت گاز استان کردستان را شتاب می‌بخشد، پیمانکاران فعال در پروژه‌های این صنعت می‌باشد.

فعله گری پیمانکاران و نیرو‌های زیر مجموعه آنان را قشری زحمت کش و ریسک پذیر معرفی و از ایشان به عنوان بازوان توانمند شرکت گاز استان کردستان یاد کرد و گفت: به منظور حمایت حداکثری از پیمانکاران، فرآیند‌های داخلی شرکت گاز استان باید به گونه‌ای طراحی گردد که این عزیزان در چارچوب قانون و مقررات بتوانند در حداقل زمان ممکن به مطالبات خود دست یابند.
وی خاطر نشان کرد: رابطه کارفرما و پیمانکار یک رابطه دو طرفه است که می‌بایست با رعایت ضوابط و قوانین و اصول حرفه‌ای کار به تعامل مناسب و پویا تبدیل شود که حقی از دو طرف ضایع نگردد و بایستی این تعامل بصورت بازی برد برد باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان هدف از این دیدار را برقراری ارتباط موثر دانست و تصریح کرد: برای برقراری ارتباط موثر و شفاف بین پیمانکاران و شرکت گاز استان کردستان، این جلسه تشکیل شد تا مسایل و مشکلات بصورت حضوری مطرح و راهکار‌های عملی برای حل مسایل شناسایی شود.

مهندس فعله گری بکارگیری پیمانکاران بومی را بسیار ارزنده توصیف کرد و اظهارداشت: اغلب پیمانکاران بکارگیری شده در بخش پروژه‌های اجرایی و خدماتی بومی بوده و این امر جای خرسندی دارد که پیمانکاران بومی و محلی و آشنا با جفرافیای استان، و آگاه به مسائل فرهنگی و اجتماعی منطقه اشتغال دارند و قادرند تمامی پروژه‌های گازرسانی این استان را که در مقایسه با سایر استان‌های دیگر از صعوبت و سختی خاصی برخوردارست به انجام برسانند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

مهندس فعله گری در ادامه سخنانش گفت: شرکت گاز استان کردستان بدنبال کسب اعتبارو اعتماد در بین مردم است و رسیدن به این هدف جزء به کمک پیمانکاران و عوامل اجرایی مسیر نخواهد گردید، پس بایستی کیفیت خدمات به مردم ارتقاء یافته تا میزان رضایت مندی نیز افزایش یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از پیمانکاران خواست با ایجاد تشکیلات منظم‌تر و با رعایت انضباط اداری ارتباط بهتر و سازمان یافته تری با شرکت گاز استان داشته باشند.

مهندس فعله گری با بیان اینکه نیاز است پیمانکاران از نظر فنی و تجهیزاتی دانش و توانایی خود را افزایش دهند، بیان داشت: وظیفه شناسایی فرصت‌های مناسب توسعه‌ای در حوزه گاز طبیعی و بومی‌سازی تجهیزات در این حوزه و سپس انجام به روزرسانی تجهیزات و دانش تخصصی نیرو‌های انسانی تحت امر در استان از مهمترین وظایف پیمانکاران است که می‌تواند ضامن رشد و توسعه استان کردستان شود.

در ادامه این جلسه چند نفر از پیمانکاران نیز به نمایندگی از سایر پیمانکاران به بیان مشکلات مسائل و خواسته‌های خود پرداختند و از عمده‌ترین خواسته‌های پیمانکاران این بود که روال اداری تسهیل گردیده و بروکراسی اداری کاهش یابد تا دغدغه اصلی آن‌ها فقط اجرای دقیق و با کیفیت پروژه‌ها باشد.

مورد دیگری که دغدغه اصلی پیمانکاران بخش اجرای طرح هاست عدم ثبات قیمت هاست که باعث می‌گردد هنگام عقد قرارداد تا زمان شروع عملیات اجرایی با افزایش چند برابری قیمت کالا‌ها و دستمزد روبرو و قیمت تمام شده اتمام پروژه‌ها را با افزایش سرسام آوری مواجه سازد.

لازم به ذکر است که پروژه‌های گازرسانی به مجتمع‌های روستایی قدیم خان، کلوچه، تبریزخاتون، عزیزآباد، تکیه، چوبی و گازرسانی به واحد صنعتی پرورش شتر مرغ در شهر‌های بیجار و دیواندره در حال فعالیت است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار