اولین جشنواره طراحی پوستر مدیریت مصرف آب و برق با هدف فرهنگسازی در زمینه مصرف این دو عنصر حیاتی، برگزار می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند تا پایان دی ماه آثار خود را ارسال نمایند.
کد خبر: ۹۲۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ 02 January 2021
به گزارش تابناک کردستان روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، این جشنواره برای نخستین بار توسط روابط عمومی وزارت نیرو و با مشارکت روابط عمومی‌های شرکت‌های توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان و آب و فاضلاب استان اصفهان با شعار مدیریت مصرف آب و برق برگزار می‌گردد.
محور‌های این جشنواره در دو بخش آب و برق در نظر گرفته شده است که فراخوان بخش آب شامل (مدیریت مصرف آب و شرایط اقلیمی)، (مدیریت مصرف آب و نسل‌های آینده) و (مدیریت مصرف آب و اصلاح سبک زندگی) می‌باشد.
در بخش برق نیز محور‌های (مدیریت مصرف برق در ساعت اوج)، (انرژی‌های تجدیدپذیر) و (فرهنگسازی مدیریت مصرف انرژی و نسل آینده) مورد توجه قرار گرفته است.
شرکت کنندگان و بویژه هنرمندان طراح و گرافیست که تمایل به شرکت در این جشنواره دارند می‌توانند از امروز دهم آذرماه لغایت ۱۵ دی ماه سالجاری از طریق تارنمای جشنواره به نشانی eepdc.ir  ثبت نام کنند.
دبیرخانه جشنواره طراحی پوستر مدیریت مصرف آب و برق در شهر اصفهان واقع شده و شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی poster@eepdc.ir مراجعه و یا با شماره واتساپ ۰۹۰۲۹۱۴۶۷۷۲ ارتباط برقرار کنند.
گفتنی است زمان این جشنواره پیش از این ۱۵ دی ماه اعلام شده بود که با تمدید آن تا پایان دی ماه جاری، فرصت بیشتری برای ارسال آثار وجود خواهد داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار