مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: این بانک در سال جاری ۲۵۵ میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به متقاضیان سرمایه‌گذاری پرداخت کرده است.
کد خبر: ۹۲۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 02 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل خبرگزاری ایرنا کردستان، اسعد فهیمی اظهار داشت:این میزان تسهیلات به ۱۹ سرمایه گذار بخش خصوصی فعال در زیر بخش‌های تولیدات کشاورزی این استان از جمله دامداری و صنایع فرآوری و بسته بندی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: طرح تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی با هدف افزایش درآمد روستاییان، ارتقا سطح مهارت‌ها و توانمندی جامعه روستایی، دسترسی گروه‌های فقیر و کم درآمد جامعه به تسهیلات بانکی بدون داشتن ضامن، کاهش روند مهاجرت از روستا به شهر ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: بانک کشاورزی کردستان امسال در این راستا با همکاری صندوق بین المللی توسعه کشاورزی سازمان ملل - ایفاد، بهزیستی و موسسه تاک مبلغ ۵۶۶ میلیارد ریال به یک هزار گروه با تعداد اعضا ۲۴ هزار و ۳۵۸ نفر با اکثریت زنان روستایی، سرپرست خانوار، خود سرپرست و یا بدسرپرست در قالب یک هزار و ۶۳۶ فقره تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان یادآور شد: با هدف توسعه اشتغال‌زایی در قالب اشتغال فراگیر به مبلغ ۷۷ میلیارد ریال در قالب ۶۱ فقره تسهیلات و در بخش تسهیلات اشتغال پایدارروستایی نیز به مبلغ یک هزار و ۷۸۲ میلیارد ریال و به تعداد یک هزار و ۶۵۵ فقره پرداخت شده است.

وی یادآور شد: پرداخت ۹۸۷ میلیارد ریال در قالب ۶۷۰ فقره تسهیلات پرداخت در سرفصل بند الف تبصره ۱۸ ملی، ۶۲ میلیارد ریال و به تعداد ۳۶۶ فقره تسهیلات به سیل زدگان و ۲۲۸ میلیارد ریال و به تعداد ۴۹۲ فقره در قالب بند ب تبصره ۱۶به افراد معرفی شده توسط نهاد‌های حمایتی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در قالب عقد قرض الحسنه از دیگر پرداختی‌های این بانک در سال جاری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار