حجت الاسلام و المسلمین پور ذهبی:
نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: عبادت عملی انفرادی محسوب می‌شود، اما وقتی فرد به جامعه توجه می‌کند و می‌بیند برخی در چه رنجی به سر می‌برند و به کمک آن‌ها می‌شتابد بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۹۲۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ 02 January 2021
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی نماینده  ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه چند سنت در ۴۲ سال انقلاب به خوبی احیا شده و برخی نیز مورد کم توجهی شده قرار گرفته است گفت: فرهنگ جهاد و علم از جمله مواردی بوده که مورد توجه بوده است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی با اشاره به اینکه در لوای این فرهنگ شاهد خلق حماسه در دفاع مقدس و ظهور مدافعان حرم بودیم و همچنین دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در کشور توسعه پیدا کرد یادآور شد: یکی از بهترین آموزه‌های دینی انفاق و احسان در راه خدا است که موضوعی غیر از واجبات محسوب می‌شود و با اینکه فرد تعهدی ندارد آن را انجام می‌دهد که بسیار شایسته است.

نماینده، ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: در حالیکه چند آیه قرآن هم در مورد قرض الحسنه آمده، اما یکی از مواردی که در کشور مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه انفاق در راه خدا یکی از علایم مومن شمرده شده است گفت: عبادت عملی انفرادی محسوب می‌شود، اما وقتی فرد به جامعه توجه می‌کند و می‌بیند برخی در چه رنجی به سر می‌برند و به کمک آن‌ها می‌شتابد بسیار ارزشمند است.
حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: بعد از رفع ویروس کرونا هم افرادی در جامعه با مشکلات روبرو هستند که امیدواریم این سنت حسنه کمک به نیازمندان پابرجا باشد و به آن‌ها توجه شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار