شاهرخی استاندار همدان گفت: با بهره برداری از طرح بزرگ پتروشیمی هگمتانه به دست رییس جمهوری آرزوی دیرینه مردم این استان محقق شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 04 January 2021
شاهرخی استاندار همدان گفت: با بهره برداری از طرح بزرگ پتروشیمی هگمتانه به دست رییس جمهوری آرزوی دیرینه مردم این استان محقق شد.

به گزارش تابناک همدان، شاهرخی در آیین افتتاح پتروشیمی هگمتانه که با حضور رییس جمهوری از طریق ارتباط زنده تصویری برگزار شد، افزود: همه مسوولان از جمله وزیر نفت و رییس پتروشیمی در ۲ سال گذشته فداکارانه و با آغوش باز موانع پتروشیمی هگمتانه که چندین سال راکد بود را رفع کردند تا امروز شاهد افتتاح این طرح بزرگ باشیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید استان همدان به مثابه کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی تبدیل شده و طرح‌های مهم و قابل توجهی آماده بهره برداری و یا در شرف بهره برداری است تا پایان دولت در خدمت مردم باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه یک سد امسال در این استان بهره برداری شده است افزود: ۲ سد نیز در حال ساخت است.

شاهرخی خاطر نشان کرد: با وجود همه محدودیت ها، استان همدان در بخش راه آهن، راه، کشاورزی، کشت گلخانه ای، آبیاری مکانیزه و بخش مسکن پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته و این نوید را می‌دهیم با سرمایه گذاری‌های صورت گرفته بیشتر این طرح‌ها تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

استاندار همدان تاکید کرد: با تدبیر ارزشمند ستاد ملی کرونا و همکاری خوب مردم در پیک سوم شیوع کرونا شرایط تثبیت شده و در استان شرایط خوبی وجود دارد.

پتروشیمی هگمتانه بزرگترین واحد تولیدی استان همدان است که محصولی کم نظیر به نام پی وی سی با درجه پزشکی تولید می‌کند و ظرفیت سالانه ۷۰ هزار تن محصول را دارد.
 
منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری همدان
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار