مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی سمنان:
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی سمنان از افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی بخش کشاورزی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 06 January 2021

مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال بخش کشاورزی سمنان افتتاح شد

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مهر حجت الاسلام عبدالله قربانیان در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با ظهر چهارشنبه به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان از افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی بخش کشاورزی استان خبر داد و بیان کرد: کاهش تعداد بیکاران مهمترین رکن این مرکز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه برخی خدمات عام‌المنفعه در چارت سازمانی این مرکز دیده شده است، افزود: این مرکز خیریه در واقع به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افتتاح شده و از امروز خدمات ارائه می‌کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ایجاد این مرکز طی تفاهم نامه همکاری بین جهاد و کمیته امداد صورت گرفته است، تاکید داشت: رسیدگی به افراد نیازمند و اعطای بسته‌های معیشتی همچنین ارتقای اشتغال و کارآفرینی بخش کشاورزی و روستایی استان در زمره اهداف این مرکز است.

قربانیان با بیان اینکه این مرکز نزدیک به یک سال است که فعالیت دارد اما امروز به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفته است، تاکید داشت: در مدت مشغول به کار بودن این مرکز شاهد اهدای کمک هزینه اشتغال کشاورزی به ۱۶ نفر با اعتبار نزدیک به ۹۰ میلیون تومان بوده‌ایم.

وی درباره نحوه تأمین کمک‌های بلاعوض و یا اعطای تسهیلات به نیازمندان و افراد جویای کار، بیان کرد: این مرکز نیکوکاری در حال حاضر ۱۰۸ نفر عضو فعال بخش کشاورزی در سراسر استان دارد که ماهانه مبلغی از حقوق آن‌ها کم و برای انجام امور خیریه مرکز هزینه می‌شود و به این ترتیب اعتبارات مورد نیاز تأمین می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار