سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم‌ترین دستاورد این تمرین بزرگ، بهره گیری از تجربه پیشکسوتان و اعتماد به جوانان بود.
کد خبر: ۹۳۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 06 January 2021

به گزارش تابناک سمنان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  امیر سرتیپ شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش‌ها و تمرین‌ها بزرگ متناسب با تهدیدات و نیاز های کشور برای دفاع از آرمان و میهن طراحی می شود.  

او مهم‌ترین هدف برگزاری این تمرین رزم بزرگ را ارزیابی میزان آمادگی روحی و رزمی و تجهیزاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات با نگاه نوین و به روز عنوان کرد و افزود: این تمرین با هدف اینکه به چه اندازه در صحنه عمل و منطبق با رزم واقعی، تجهیزات بومی با مدیریت فرماندهان جوان و پیشکسویت می‌تواند برای دفاع از ایران عزیزمان در موقع نیاز به کار گرفته شود.

امیر سرتیپ شاهین تقی خانی با اشاره به دستاورد‌های این رزمایش گفت:به لطف خداوند تا این لحظه از برگزاری رزمایش، مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران با نظارت فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیرو‌های مسلح، توانسته است هماهنگی بسیار خوبی بین نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، نیروهای هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یک مدیریت متمرکز برای استفاده از توان بزرگ پهپادی ارتش در مناطق مختلف به ویژه در مرز‌ها  برای پایش و مراقبت مرزی ایجاد کند.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم چنین اطمینان بیشتر به جوانان برای مدیریت‌های بزرگ و اعتماد بیشتر به صنایع داخلی  و بومی و مراکز  خودکفایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مراکز دانشگاهی را از دستاوردهای دیگر این تمرین رزم بزرگ عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار