سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: هم اکنون در ۲۴ محله حاشیه نشین، بافت ناکارآمد و تاریخی این استان ۵۵ طرح بازآفرینی شهری در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۳۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 10 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، مصطفیرضایی اظهار داشت: برای این تعداد طرح نزدیک به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که با بهره برداری از این پروژه‌ها شاهد تحول اساسی در حوزه ارتقای کیفیت زندگی ساکنین محلات هدف بازآفرینی شهری خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در سال مالی ۹۷ حدود ۵۵ میلیارد و در سال مالی ۹۸ نیز ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران به طرح‌ها تزریق شد و یک گام بلند در تکمیل پروژه‌های اجرایی ما بود که تعدادی از آن‌ها در سال ۹۸ به بهره برداری رسیده است.

رضایی یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ بخش عمده‌ای از پروژه‌های بازآفرینی شهری افتتاح می‌شود تا مردم بتوانند از برکات این پروژه‌ها استفاده کنند.

وی در خصوص پروژه هفت باغ سنندج نیز یادآور شد: با توجه تمهیدات اندیشیده شده در آخرین جلسه برگزار شده با وزیر راه و شهرسازی، معاونین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار است فاز اول این پروژه شامل باغ کتاب در سال جاری آغاز شود.
منبع: ايرنا
برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار