تابناک-سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی بسیج کارگران و کارخانجات بندرعباس با جمع‌آوری و بسته‌بندی 5هزار بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه با حضور مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور راهی مناطق محروم شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 11 January 2021

به گزارش تابناک، سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان شب گذشته با مشارکت شرکت فولاد هرمزگان و شرکت نفت ستاره خلیج فارس و شرکت نفت بندرعباس با حضور سردار على‌حسین رعیتی‌فرد مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در قالب 5هزار بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه آماده و مهیای ارسال برای مناطق محروم هرمزگان شد.
سردار رعیتی‌فرد: باید در حوزه اقتصادی، عمق راهبردی ایجاد کنیم
سردار علی‌حسین رعیتی‌فرد مسؤول بسیج سازمان کارگران و کارخانجات کشور در این مراسم با تجلیل از نقش بسیج کارگری هرمزگان در تدارک دیدن چندین دوره از رزمایش مواسات و نقش‌آفرینی صنایع و واحدهای مهم تولیدی هرمزگان در ان رزمایش، اظهار کرد: آخرین تیر چله دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران، جنگ اقتصادی است و آن را از طریق تحریم‌های ظالمانه پیگیری می‌کند و واحدهای تولیدی و کارخانجات ما در خط مقدم این جنگ هستند.
وی با بیان این که کارگران رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمن بشمار می‌روند، بیان داشت: یکی از مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران که تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور در عرصه بین الملل بشمار می‌رود، عمق راهبردی ایران در منطقه به همت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی عزیز بود و تداوم راه آن شهید در ایجاد عمق راهبردی برای کشورمان در عرصه اقتصادی بر دوش فعالان عرصه اقتصادی و تولید در کشور است.
سردار رعیتی‌فرد ادامه داد: ایران اسلامی با دارا بودن انبوهی از منابع نفت، گاز، معدن و کانی و نیروی انسانی کارآمد و خلاق در دنیا از جمله برجسته‌ترین کشورهای دارای ظرفیت‌های عظیم اقتصادی همه‌جانبه است که توانسته با اتکای به ظرفیت‌های خود به پیش رود و در عین حال که با نظام سلطه در تقابلی تمام عیار قرار دارد اما الگویی از مقاومت و ایثار و مجاهدت باشد و این نشانه‌ای از الهام‌بخشی مکتب انقلاب اسلامی است.
وی به نقش امام راحل (ره) در مقابله با توطئه آلوده جریان استکبار در سوق دادن ملت‌های مسلمان منطقه به سمت و سوی زندگی و سبک غربی در تمامی شئونات جاری در جامعه اشاره و تصریح کرد: در حال کوبیدن آخرین میخ‌ها بر تابوت اسلام حقیقی بودند که امام راحل ما نهضت عظیم خود را که الهام گرفتن از نهضت حسینی و اندیشه عاشورایی بود، آغاز کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی راه تازه‌ای از عزت‌طلبی و استقلال را در پیش روی ملل مسلمان منطقه قرار داد.
مسؤول بسیج سازمان کارگران و کارخانجات کشور در بخش پایانی اظهارات خود از حرکت به سوی صنعتی شدن کشور و خودکفایی در زمینه‌های مهم و راهبردی به عنوان نقطه قوت بزرگی برای حفظ استقلال میهن‌مان یاد کرد و عنوان داشت: در ابتدای جنگ تحمیلی حتی توان تولید سیم خاردار و گونی برای ساخت خاکریز در جبهه‌ها را نداشتیم و دشمن ما نیز آنها را تحریم کرده بود و به سختی و هزاران واسطه به عرصه دفاع در جهبه‌ها می‌رسید اما امروز به مدد توان بالای علمی جوانان این مرز و بوم به قله‌های افتخاری از دانش و خوداتکایی رسیده‌ایم ککه دشمن را مقهور اراده ملت ایران کرده‌ایم و این راه با قدرت ادامه دارد.
سردار سالاری: تاکنون 330 هزار بسته معیشتی در هرمزگان توزیع شده است
سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به انجام 9 مرحله رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان با همت بلند خیران و واحدهای مهم صنعتی استان و تحت راهبری نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، اظهار داشت: باور ما این است که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، پابرهنگان هستند و توجه و همت به رفع مشکلات آنان صوابی مضاعف دارد.
وی با بیان این که مشارکت انبوه فعالان اقتصادی و اجتماعی، خیران و واحدهای صنعتی موجود در استان در رقم زدن این رزمایش عظیم مواسات و همدلی و لبیک به کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانه عمق همدلی و همبستگی ملت ما در مواجهه با مشکلات است، خاطرنشان کرد: مشارکت فولاد هرمزگان و پالایشگاه‌های استان در این مرحله از رزمایش همدلی و مواسات و نقش فعال بسیج جامعه کارگری در این راستا ستودنی است.
سردار سالاری، رساندن این کمک‌های مومنانه تا عمق روستاهای دوردست هرمزگان و مناطق محرومان را از دیگر اقدامات سپاه در ماه‌های اخیر برشمرد و عنوان داشت: اوج مهر و جوشش عواطف انسانی در رقم زدن این حماسه بزرگ را شاهد بودیم که عظمت و طبع بلند ملت ما را نشان می‌دهد.

به گزارش تابناک، در این مراسم 5 هزار بسته معیشتی شامل اقلام متنوع غذایی و بسته‌های بهداشتی و 10 سری جهیزیه برای 10 زوج جوان نیازمند آماده ارسال به مناطق محروم شد.

5000 بسته معیشتی بسیج کارگری راهی مناطق محروم هرمزگان شد+عکس

5000 بسته معیشتی بسیج کارگری راهی مناطق محروم هرمزگان شد+عکس

5000 بسته معیشتی بسیج کارگری راهی مناطق محروم هرمزگان شد+عکس

5000 بسته معیشتی بسیج کارگری راهی مناطق محروم هرمزگان شد+عکس

5000 بسته معیشتی بسیج کارگری راهی مناطق محروم هرمزگان شد+عکس

 

عکس از حسن عباسی

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار