مرکز تجمیعی خدمات دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی امام علی (ع) شهرستان گیلانغرب روز دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 19 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، فرماندار گیلانغرب در آیین افتتاح مرکز تجمعی خدمات دندانپزشکی گیلانغرب، افزود: دستگاه یونیت دندانپزشکی با متعلقات کامل آن شامل اتوکلاو، رادیولوژی، دستگاه های جرم گیری که تجهیزات روز دنیا است در این مرکز نصب شد.

کوروش محمودیان افزود: ارزش تجهیزات خریداری شده حدود چهار میلیارد ریال با ارز دولتی است که توسط خانواده خیر کرمانشاهی زنده یاد «کریم خان مظفری کاکاوندی» و با همکاری خانم «پری داودیان» خیر گیلانغربی خریداری و نصب شده است.

دکتر مسعود قلعه سفیدی معاون مشارکت های دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز گفت: این موسسه با هدف حمایت از بیماران نیازمند و تامین هزینه های درمانی اقشار آسیب پذیر در ۲ بخش بهداشت و درمان و بخش خصوصی ایجاد شده که علاوه بر کمک به تامین هزینه های درمانی بیماران نیازمند درخصوص کمک به تجهیزات بیمارستان و هزینه های عمرانی نیز نقش آفرینی می کند.

در مراسم افتتاح این مرکز از این ۲ خیر نیز تجلیل شد و در ادامه موسسه خیریه بیمارستان الزهرا (س) شهر گیلانغرب هم راه اندازی و افتتاح شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار