اختصاصی سایت تحلیلی-خبری تابناک کردستان؛
در ادامه‌ی محکوم کردن آمریکا توسط مسئولان کشوری و استانی به دلیل تحریم کردن ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت، امروز نماینده‌ی شهرستان ها‌ی بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی و همچنین الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از محکوم کردن آمریکا حمایت کردند.
کد خبر: ۹۳۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 19 January 2021
به گزارش تابناک کردستان ، بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی نیز با محکوم کردن آمریکا ، عنوان کرد : با توجه به اقدامات انجام شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در زمینه تولید واکسن داخلی و کاملا ایرانی کرونا ، تحریم های آمریکا در اراده ی این نهاد ها هیچگونه تاثیری نخواهد گذاشت .

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : آمریکا با تحریم اینگونه نهادها که در حال خدمت رسانی هستند و همچنین در دل مردم جای دارند ، نه تنها تاثیری بر آنان نمی گذارد بلکه این نهاد ها بیشتر در دل و بین مردم جای خواهند گرفت .
بهزاد رحیمی خاطر نشان کرد : نهادی مانند بنیاد برکت کاملا مستقل است و هیچگونه وابستگی به خارج از کشور ندارد ، زیرا آمریکا با این گونه اقدامات خود تنها خود را ضعیف می کند و نمی تواند یک رشته از اراده و اقدامات این گونه نهاد ها را بکاهد ، زیرا تحدید ها و تحریم های آمریکا یک فرصت برای نشان دادن اراده ی ملی به جهانیان است .
محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در خصوص تحریم های آمریکا برعلیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد برکت ، اظهار داشت : در ابتدای خلق بشریت حق و باطل در روبروی هم قرار گرفته اند ، حق در جهت حق خواهی و حق طلبی که باید در سطح جامعه شکل بگیرد و باطل نیز به خاطر اینکه راه کفر و گمراهی در مسیر جامعه قرار داده شود تا خوی استکباری خود را حفظ بکند .

محمود الله مرادی افزود : اگر به تاریخ بشریت نگاهی بیاندازیماز همان اوایل از هابیل و قابیل فرعون و حتی پیامبران الهی ، حادثه عاشورا و همچنین در دوران های مختلفی بوده انسان هایی که همیشه بر علیه کفر وظلم به فریاد دادخواهی برخاسته اند ، که می توانیم به مهمترین الگو یعنی جمهوری اسلامی اشاره کنیم .
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد : شرایط کشور ما به گونه ای بود که تمام شئونات سیاسی ، مذهبی ، اقتصادی و فرهنگی در دست بیگانگان بود ، اما انقلاب با آمدن خود تمام تار و پود بیگانگان و دخالتگران را در هم تنید و از بین برد ؛ و شعاری که حضرت امام به عنوان مسیر حرکت انقلاب مشخص کردند ، استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بود ، استقلالی که امام فرمودند یعنی خارج شدن از زیر سلطه بیگانگان و تکیه بر تولیدات داخلی و استفاده از نخبگان ایرانی .
الله مرادی اضافه کرد : خیلی ها عبارت ما می توانیم را باور نمی کردند ، و همچنان بعضی ها باور ندارند که مامی توانیم و مهمترین نمونه ی آن را می توان در بخش های مختلفی که امروزه جامعه ی ما در گیر آن شده ، چه در بخش صنعت چه در بخش معدن و در اقداماتی که برای بازدارندگی یک کشور لازم است ، اما ما در قبل نمی توانستیم یک گلوله را به سختی تهیه کنیم اما امروز با تکیه بر باورمان می توانیم با موشک هایمان قلب دشمن را نشانه بگیریم و مورد اثابت قرار دهیم .
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت : ما امروزه در بحث کرونا که کادر درمان و مسئولین و مردم در گیر هستند ، میبینیم که هر روز از روز قبل به شرط همکاری دائمی مردم بهتر می شویم ، حتی میدانیم که آمار روزانه فوتی و مبتلا ی ما دو رقمی شده است اما آمار کشوری مانند آمریکا روزانه به هزار نفر نیز می رسد ، ادعا ی واکسن های آنچنانی جهت پیشگیری و درمان کرونا می کنند ، اما آمار کشته توسط تزریق این واکسن در بین مردم از هزار ها نفر بیشتر است .
محمود الله مرادی در ادامه گفت : با تولید واکسن هایشان نشان از وجود اهداف شیطانی در پشت آن است ، و اما خوشبختانه نهاد ها و موسساتی که باورشان جهاد گونه است بر این نکته است که ما می توانیم و کار خود را شروع کرده و توانستند این واکس را در داخل تولید کنند و برای اثبات کار خود از خانواده ی خود شروع کردند و این برای استکبار خیلی سنگین است که یک کشوری به اصطلاح زمانی در آن حق داشتند روی پای خود بایستند .
دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر کردستان بیان کرد : ما در هرجایی که توانستیم بر روی پای خود بایستیم و خواسته هی ملی کشور را محقق کنیم باعث نارضایتی استکبار می شود و با این نارضایتی می خواهند که مارا تحریم کنند و اما این استکبار ها در برابر جمهوری اسلامی نمی توانند کاری کنند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار