یداله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون حدود ٩ میلیارد تومان به بیماران کرونایی و خانوارها ثلاث باباجانی توسط خیرین کمک شده است.
کد خبر: ۹۳۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 20 January 2021

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: شهرستان ثلاث باباجانی در کل ایام شیوع ویروس کرونا حدود 45 روز در وضعیت قرمز قرار داشت و باقی روزها در وضعیت زرد و اخیرا هم در وضعیت نارنجی قرار گرفتیم.

وی افزود: همه دستگاه ها از جمله سپاه، هلال احمر و  شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با بیماری کرونا پای کار هستند و اخیرا 7 دستگاه ماشین در اختیار دستگاه ها ذیربط قرار گرفته تا روستا به روستا  و محله به محله وضعیت را کنترل کنند که خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت شهرستان "نارنجی" است، خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی، محدودیت ها نیز بر اساس دستورات ستاد مقابله با کرونا اجرایی می شود که با همراهی و همیاری مردم فهیم ثلاث باباجانی همراه است.

این مسئول ادامه داد: با ائمه جمعه و جماعات و بزرگان منطقه گفتگوهایی داشتیم که بر اساس آن همراهی هر چه بیشتر مردم را جلب کنیم، اگر چه مردم هوشیار فهیم هستند و شرایط را درک می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: کمک ها مومنانه نیز در راستای کمک به بیماران و خانوارها از طریق سپاه، هلال احمر، کمیته امداد، بنیاد شهید و خیرین ارسال شده که از ابتدای اپیدمی کرونا جمعا حدود 9 میلیارد تومان است.

شکری تاکید کرد: کمک های دولت و خیرین همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا با یکدیگر همپوشانی داشته و خیرین نیک اندیش به کمک مردم آمده و آن ها را در مقابل مشکلات ناشی از بیماری یاری کردند، هر جا که کمک ها دولتی کاهش یافته این خیرین به یاری مردم شتافته و در حل معضلات کوشیدند.

وی در پایان از مردم خواست تا پروتکل ها بهداشتی را با همیت و جدیت رعایت کنند تا با ریشه کن شدن بیماری شرایط مساعد تر گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار