رئیس بنیاد مسکن شهرستان سنندج گفت: ساخت 2 هزار مسکن محرومین در دستور کار بنیاد مسکن کردستان قرار دارد که از این تعداد، 255 واحد آن در روستاهای شهرستان سنندج احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 20 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری فارس کردستان ، سعید رسولی گفت:در آبان 98 به دنبال سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به استان، تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه، به منظور احداث 2 هزار واحد مسکن محرومان به امضا رسید.

وی افزود: امسال ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای محرومین در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان قرار گرفت که از این تعداد 255 واحد آن در روستاهای شهرستان سنندج احداث می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان سنندج ادامه داد: برابر بندهای این تفاهم‌نامه مقرر شد به ازای هر واحد 25 میلیون تومان بلاعوض و همچنین تسهیلات 40 میلیون تومانی مسکن روستایی با سود 4 درصد تخصیص یابد.

رسولی یادآور شد: اعتبار تسهیلاتی برای ساخت این تعداد 12 میلیارد و 500 میلیون تومان است و 6 میلیارد و 500 میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض برای احداث این 255 واحد اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: از آغاز شروع این طرح تا امروز 220 واحد از این قرارداد احداث و تحویل صاحبان آنها شده و 35 واحد باقیمانده نیز تا پایان امسال تحویل متقاضیان می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار