استاندار هرمزگان:
تابناک-استاندار هرمزگان تاکید کرد: هیچ گونه خدماتی به گردشگران در بنادر، پارک ها و مناطق گردشگری استان ارائه نمی شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ 21 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،فریدون همتی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: شرایط هرمزگان با وجود مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بنادر مهم کشور و همچنین استقرار نیروهای مسلح دریایی ارتش و سپاه و ... نسبت به سایر مناطق کشور بسیار متفاوت است و امکان ورود بیماری از خارج از استان وجود دارد.

وی افزود: در هرمزگان تنها یک پیک بیماری بوجود آمد و اگر امروز شرایط و وضعیت آبی کرونا در استان حاکم است، بعد از لطف خدا، حاصل همراهی و همکاری مردم است که قابل قدردانی است

استاندار هرمزگان ادامه داد: انضباط اجتماعی مردم هرمزگان در خصوص رعایت دستور العمل ها قابل تقدیر است.

همتی گفت: همراهی نماینده ولی فقیه، هیات های مذهبی، ائمه جمعه و جماعت، نمایندگان مجلس، روحانیان شیعه و اهل سنت، شبکه های اجتماعی مردمی، انجمن های مردم نهاد، نیروهای مسلح، دستگاه قضایی، بسیج، فرمانداران، بخشداران و دهیاران، هلال احمر، صدا و سیما و شورای اطلاع رسانی استان ، معاونت های عمرانی، اقتصادی و سیاسی و توسعه استانداری، اصناف و بازرگانان و سایر نهادها در مسیر کنترل و مدیریت بیماری کرونا در استان بسیار اثرگذار و پراهمیت است.

وی اضافه کرد: نقش وزیر بهداشت و معاونان ایشان و همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای رایزنی در خصوص تخصیص منابع اعتباری لازم غیر قابل انکار است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: در مسیر تحقق شعار هرمزگان بدون کرونا، همه مردم مشارکت خوبی دارند.

وی ابراز داشت: هیچگونه خدماتی به گردشگران در بنادر و پارک ها و مناطق گردشگری ارائه نمی شود.

همتی بیان داشت: در روزهای نخست شیوع کرونا، هرمزگان با کمبود اقلام بهداشتی مواجه بود اما با فعال سازی چند واحد تولیدی، از شرایط خوبی برخوردار هستیم و تولیدکننده ها به فکر صادرات هستند.

وی افزود: تولید به نسبت سال گذشته افزایش داشته است و طرح های عمرانی تحت تاثیر کرونا قرار نگرفت و با قوت ادامه یافت

استاندار هرمزگان اضافه کرد: بکارگیری ۱۴۰۰نفر در سیستم نظارت عمومی شهر بندرعباس، مدیریت درست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رعایت خوب دستور العمل ها توسط دستگاه های اجرایی بخش مهمی از عوامل تحقق وضعیت آبی در هرمزگان است.

انتهای پیام /ز25

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار