با بهره گیری از ظرفیت های استانی و ملی:
تابناک-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: موانع توسعه طرح های دامپروری در توکهور و هشتبندی با بهره گیری از ظرفیت های استانی و ملی مرتفع و از فعالان این بخش با رفع موانع حمایت می شود.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 21 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، ایرج حیدری در جریان سفر به شرق استان هرمزگان، به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، حسین رئیسی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل حراست و سرمایه گذاری استانداری و جمعی دیگر از مدیران دستگاه های اجرایی از ظرفیت های بخش کشاورزی شرق استان از یک طرح دامپروری در بخش توکهور و هشتبندی بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در این بازدید خاطر نشان کرد: موانع توسعه طرح های دامپروری در توکهور و هشتبندی با بهره گیری از ظرفیت های استانی و ملی مرتفع و از فعالان این بخش با رفع موانع حمایت می شود.

حیدری همچنین با حضور در روستای هشت بندی از بخش های مختلف گلخانه هیدروپونیک محصولات کشاورزی این روستا که توسط یک مهندس خلاق جوان اهل هشت بندی راه اندازی شده است بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و هیات همراه از کشاورزی توکهور و هشت بندی، بازدید و از نزدیک در جریان خسارت های وارده به کشاورزان قرار گرفتند.

وی همچنین به منظور بررسی مشکلات مردم هشت بندی در بخش های مختلف به ویژه حوزه کشاورزی، در مسجد جامع این شهر حضور یافت.

انتهای پیام /ز45

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار