تابناک-مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از پیدا شدن ۳۱ کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات منطقه دهکار شهرستان رودان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 23 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مختار سلحشور در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر گرفتار شدن ۳۱ کوهنورد در ارتفاعات منطقه دهکار شهرستان رودان بلافاصله نیروهای امدادی هلال احمر این شهرستان به محل اعزام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه در این امداد رسانی ۴ نفر از نیروهای نجاتگر به منطقه اعزام شدند، اظهار کرد: تیم امدادی مجهز به تجهیزات امداد و نجات کوهستان هلال احمر بعد از ۶ ساعت جستجو موفق شدند افراد گم شده را پیدا کنند.

سلحشور تصریح کرد: حال عمومی همه کوهنوردان نجات یافته مساعد است و تنها یک نفر از آنان دچار مصدومیت جزئی شده بود که توسط عوامل حاضر در صحنه، بصورت سرپایی مداوا شد.

وی افزود: کوهنوردان ضروری است برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی، قبل از عزیمت به مناطق کوهستانی، از وضعیت آب و هوای منطقه مورد نظر اطلاعات دقیقی کسب کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال احمر به طور شبانه روزی آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده در جاده ها و کوهستان ها است.

انتهای پیام /ز57

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار