در راستای تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز، خروج مرغ از شهرستان همدان ممنوع است.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 23 January 2021

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
محمد علی محمدی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان خواستار بررسی دقیق میزان مصرف و چگونگی توزیع کالا‌های اساسی در سطح شهرستان شد.

به گزارش تابناک همدان؛ فرماندار شهرستان همدان با اشاره به گزارش توزیع کالا‌های اساسی توسط صنعت معدن و تجارت استان تاکید کرد: باید با تمرکز بر شبکه توزیع کالا‌های اساسی و تشدید نظارت بنحوی عمل کنیم که کالا‌های اساسی بدست مصرف کنندگان واقعی برسد.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز، نیز خروج مرغ از شهرستان همدان ممنوع است و در این خصوص باید نظارت جدی اعمال شود.

محمدی اضافه کرد: مردم از گوناگونی و افزایش غیر قانونی قیمت کالا‌ها گله مندند و انتظار دارند دستگاه‌های دولتی مسئول در امر نظارت به وظایف خود عمل کنند که خواسته بحقی است.

وی خواستار ساماندهی وظعیت بساط گستران و دست فروشان با همکاری شهرداری و اتاق اصناف شد و اظهار کرد: بساط گستری و دست فروشی در همه جا متداول است، اما باید فعالیت آن‌ها در چارچوب مشخص و با توجه به همه جوانب باشد.

فرماندار همدان از توزیع سهمیه شکر یارانه‌ای بصورت بسته بندی با قیمت مشخص درج شده خبر داد و افزود: در توزیع کالا‌های اساسی باید بنحوی عمل کنیم که این کالا‌ها بدست مصرف کننده برسد و از شبکه توزیع برای سایر مصارف خارج نشود. 

وی در پایان تاکید کرد با توجه به وضعیت مرغ و تخم مرغ بازرسان سازمان صمت، اتحادیه‌ها و ستاد صیانت در روز‌های آتی نظارت جدی بر بازار و نحوه توزیع و عرضه این محصولات داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار