رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به مباحث جلسه دیدار با وزیر صمت گفت: وزیر وعده‌های مساعدی در خصوص ارائه مشوق‌ها برای دو سرمایه‌گذار خودرویی داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 25 January 2021

 

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با اشاره به دیدار مشترک نماینده استان زنجان در مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در آن جلسه بحث ارائه مشوق‌ها از سوی وزارت صنعت و معدن برای دو سرمایه‌گذار خودرویی کشور مطرح شد.

وی افزود: در این راستا وزیر وعده داد اگر تولیدات کاملا داخلی باشند و مناسب استانداردها عمل کنند قطعا از حمایت ویژه بهره‌مند می‌شوند. اخیرا هم مقرر شده یکی از سرمایه‌گذاران در زنجان اقدام به تولید خودروی برقی کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: در صورتی که اقدامات گفته شده انجام شوند حتی قطعه‌سازها نیز نسبت به تامین قطعات خودروی ما مجاب خواهند شد.

وی با اشاره به مورد دوم بررسی شده در جلسه مربوطه، گفت: یکی از شرکت‌های استان مشکلاتی در زمینه واردات کالای تولیدی مشابه داشت که بنا شد شرکت مربوطه در سامانه "توانمند ایران" ثبت نام کند، در نتیجه هیچ استانی نتواند در صورت نیاز محصولات مشابه را وارد کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید از تولید داخل در راستای منویات مقام معظم رهبری حمایت شود، گفت: کارخانه باسابقه پارس سوئیچ زنجان بسیاری از قطعات را تولید می‌کند و بنابراین نیازی نیست که بسیاری از استان‌ها این قطعات را از دیگر کشورها وارد کنند و خوشبختانه با دستور وزیر مقرر شد سایر استان‌ها قطعات مورد نیاز خود را از این کارخانه تهیه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار