در طرح رتبه بندی کشوری :
طبق اعلام دبیرخانه کمیته رتبه بندی پایگاه‌های خبری در کشور در مجموع ۷۰۷ پایگاه خبری که در این طرح رتبه بندی شرکت کردند که پایگاه خبری تابناک با همراهی مخاطبان و زحمات کادر خبری رتبه برتر در بین دیگر پایگاه‌های خبری را کسب کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲ 25 January 2021

تابناک _ پایگاه خبری تابناک برای چهارمین سال متوالی، امسال نیز در طرح رتبه بندی از بین ۷۰۷ پایگاه خبری با تلاش شبانه‌روزی کادر خبری و مخاطبین حائز رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش تابناک کردستان، طبق اعلام دبیرخانه کمیته رتبه بندی پایگاه‌های خبری در کشور در مجموع ۷۰۷ پایگاه خبری که در این طرح رتبه بندی شرکت کردند که پایگاه خبری تابناک با همراهی مخاطبان و زحمات کادر خبری رتبه برتر در بین دیگر پایگاه‌های خبری را کسب کرد.

بر اساس این گزارش، این موفقیت ادامه دار به هیچ وجه اتفاقی نیست و با مدیریت صحیح، به روز رسانی اخبار، فعالیت پایگاه خبری تابناک از ابتدا تاکنون و با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی‌ناپذیرش به عنوان دیده بان امین جامعه و به دور از هرگونه وابستگی جناحی و با حفظ حریم و اسرار خصوصی و امانتداری و شعور انسانی که مطابق با قوانین ملی است و همچنین با پیگیری مجدانه کار خبری مسائل مشکلات در همه حوزه‌های خبری را بخوبی رصد و در این راستا همت گمارده است. پایگاه خبری تابناک امروز بر خود می‌بالد که با همگرایی دیگر سایت‌های خبری توانسته زمینه مشارکت بیشتر مردم را در فرایند توسعه کشور و استان مازندران در زمینه‌های آگاهی بخشی، فرهنگ پذیری، تقویت هنجار‌ها و زدودن ناهنجار‌ها را فراهم نماید و همچون گذشته آمادگی دارد از مطالب خوب و موثق مخاطبین خود بهره ببرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار