معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:
رحمتی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: مهلت ارسال اثر به اولین جشنواره تئاتر مجازی استان ایلام تا پایان بهمن ماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 26 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالحسین رحمتی اظهار کرد: پیش تر قرار بود اختتامیه جشنواره تئاتر مجازی ایلام ۲۰ بهمن ماه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و به صورت مجازی برگزار گردد که به منظور مشارکت هر چه بیشتر در این جشنواره مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های اجتماعی و نظر به تلاش و همت هنرمندان نمایش استان برای زنده نگه داشتن این هنر متعالی، با پیگیری های به عمل آمده این جشنواره بصورت مجازی برگزار می شود.

رحمتی تصریح کرد: کشف استعدادهای جوان، بومی سازی ظرفیت های فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه از مهم ترین اهداف این جشنواره است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تاکید کرد: این جشنواره در بخش های نمایش صحنه ای، نمایش های کوتاه، تجربه های دانشجویی، نمایش تک نفره و همچنین نمایش هلی خارج از صحنه بصورت خیابانی و محیطی برگزار می گردد.

رحمتی افزود: اگر چه عرصه های نمایشی طی دوران کرونا دچار مشکل شده اند، اما هنرمندان نمایش استان از هر فرصتی استفاده کرده و به کارهای نمایشی خود پرداخته و در جشنواره های ملی حضوری موفق داشته اند.

به گفته‌ وی، دبیری این جشنواره را محمد محمدیان شمالی از هنرمندان تئاتر استان بر عهده دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

هنرمندان ایلام پنج عنوان جشنواره تئاتر خیابانی فجر را کسب کردند

برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر استان ایلام اعلام شد

راهیابی نمایش صحنه ای ایلام به جشنواره ملی مرصاد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار