دکتر محمد مخبر صبح امروز از پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال محور در کردستان رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 26 January 2021
به گزارش تابناک کردستان محمد مخبر روز سه شنبه در مراسم رونمایی از این طرح‌ها اظهار داشت: این پنج هزار و ۷۰۰ طرج برای ۱۶ هزار نفر در استان کردستان شغل ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ طرح به کولبران اختصاص دارد، اضافه کرد: این تعداد طرح برای چهار و ۵۰۰ کولبر در استان کردستان شغل ایجاد کرده است.

مخبر یادآور شد: هزار و ۹۳ طرح با سه هزار و ۲۷۹ شغل در کرمانشاه و ۴۰۷ طرح با هزار و ۲۲۱ شغل نیز در آذربایجان غربی برای کولبران این استان‌ها اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در قالب اشتغال اجتماع محور ۴۰ هزار شغل در قالب هشت هزار طرح ایجاد شده است، افزود: برای این طرح‌ها یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی بابیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همکاری استانداری کردستان و طرح‌هایی که دارد مصمم است تا شان و کرامت را به کولبران برگرداند تاکید کرد: اشتغال ایجاد شده در زمینه‌های دامداری، فرش، صنایع دستی و دیگر بخش‌هایی است که بنا بر نیاز و ظرفیت استان مورد نیاز بوده است.

مخبر اضافه کرد: مصصم به ساماندهی کولبران در سه استان دارای کولبر هستیم تا وضعیت موجود کاهش یابد و افرادی را که واقعا از روی نیاز و بیکاری و به ناچار به کولبری روی آورده‌اند، ظرف یک یا ۲ سال آینده، ساماندهی کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار