همزمان با افتتاح ۲۴ مرکز کشور :
همزمان با افتتاح ۲۴ مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان کشور ، مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد امید کردستان توسط محمد شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس که مشتمل بر بخش های مختلف اعم از مرکز مهارت آموزی است افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ 26 January 2021
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان ؛ همزمان با افتتاح ۲۴ مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان کشور ، مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد امید کردستان توسط محمد شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس که مشتمل بر بخش های مختلف اعم از مرکز مهارت آموزی است افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با اعلام این خبر بیان داشت : به استناد بند ۳ مصوبه هیئت دولت به شماره ۶۶۹۰۳/۱۰۸۲۴۱ مورخ ۱۳۹۰/۵/۲۶( آموزش معتادین بهبودیافته معرفی شده از دستگاه های سازمان بهزیستی، سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و دانشگاه علوم پزشکی در هر سال) و از سوی دیگر انعقاد تفاهم نامه همکاری سالیانه با ستاد مبارزه با مواد مخدر هر ساله اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کردستان خدمات آموزش مهارتی را به معتادین بهبود یافته ارائه می دهد.
احمدی افزود : این مرکز دارای ۲ کارگاه مهارت آموزی با عناوین کارگاه صنایع چوب و کارگاه برق و لوازم خانگی است که توانایی ارائه ۳۶ حرفه آموزشی به معتادینی که اقدام به ترک اعتیاد خود نموده اند را دارا می باشد .
وی اعتبار لازم جهت تجهیز کارگاه های آموزشی در این مرکز را ۱۰۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود : اعتبار لازم برای تجهیز و راه اندازی این کارگاه های آموزشی از محل اعتبارات تملک دارایی و توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تامین گردیده است .
گفتنی است اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان برابر با انعقاد تفاهم نامه همکاری با دستگاه های اجرایی ذیربط سالانه بیش از ۴۷۰ نفر از معتادین بهبود یافته را تحت پوشش آموزش های مهارتی قرار می دهد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار