دبیر کمیته قرآنی ستاد دهه فجر هرمزگان ؛
تابناک-دبیر کمیته قرآنی ستاد دهه فجر هرمزگان از اجرای ۵۹ برنامه قرآنی ویژه ایام‌الله دهه فجر در استان هرمزگان توسط نهادهای مختلف خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱ 27 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام صابر پروین، رئیس سازمان دارالقرآن ‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و دبیر کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: به منظور برنامه‌ریزی و متمرکز کردن برنامه‌های قرآنی ادارات و نهادهای مختلف در دهه فجر، کمیته قرآنی ستاد دهه فجر در آستانه فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی از تدوین و تصویب برنامه قرآنی استان هرمزگان در دهه فجر پس از بررسی‌های انجام شده و تشکیل جلسات متعدد با نهادهای مختلف خبر داد و افزود: مطابق این برنامه‌ریزی، نیروی دریایی ارتش، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، آموزش ‌و پرورش، اداره‌کل زندان‌ها و اتحادیه مؤسسات قرآنی در سراسر استان، ۵۹ برنامه متنوع قرآنی را برگزار خواهند کرد.

دبیر کمیته قرآنی ستاد دهه فجر هرمزگان به شاخص‌ترین برنامه قرآنی دهه فجر سال جاری در استان و پخش زنده از شبکه قرآن و خلیج‌فارس صدا و سیما اشاره کرد و گفت: برگزاری دو محفل انس با قرآن به ترتیب بر روی عرشه یکی از ناوهای جنگی نیروی دریایی ارتش بر روی آب‌های خلیج‌فارس در تاریخ ۱۲ بهمن و در شهرستان میناب در تاریخ ۲۰ بهمن از جمله این برنامه ها است.

پروین از برنامه هایی از قبیل زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری کرسی تلاوت و گفتمان انقلاب،راه‌اندازی کاروان قرآنی انقلاب در استان، تجلیل از فعالین قرآنی و برگزاری مسابقات متنوع قرآنی، محافل مختلف انس با قرآن، نمایشگاه آثار و اقلام قرآنی را به عنوان دیگر برنامه های تدوین شده در دهه فجر نام برد.

انتهای پیام/ز165

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار