۳۳۵ دستگاه تجهیزات هوشمند در راستای اجرای طرح ملی هدایت به دانش آموزان نیازمند منطقه ۴ تهران اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 27 January 2021

 

به گزارش تابناک تهران به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، تعداد ۳۳۵ دستگاه تبلت، گوشی و تلویزیون در طرح نهضت ملی هدایت، توسط خیرین نیک‌اندیش و مدیران مدارس به دانش آموزان کم برخوردار منطقه ۴ شهر تهران اهدا شد.

در راستای اجرای این طرح، ۲۱۶ دستگاه تجهیزات هوشمند از طرف مدارس مقطع ابتدایی،۳۷ دستگاه از طرف مدارس متوسطه دوره اول، ۶۹ دستگاه از طرف مدارس متوسطه دوره دوم و۱۳ دستگاه از طرف هنرستان‌های این منطقه به دانش آموزان کم برخوردار اهدا شده است.

، براساس اعلام مسوولان آموزش و پرورش ۳۰ درصد دانش آموزان عادی و ۴۰ درصد دانش آموزان با نیازهای ویژه از ابزار هوشمند مانند تبلت و موبایل محروم هستند.

هرچند مسوولان آموزش و پرورش به واسطه اطلس یادگیری دانش آموزان محروم را شناسایی کردند و محتوای لازم برای آموزش و یادگیری را در اختیار آنها قرار دادند، اما تهیه تبلت هم به منظور برقراری عدالت آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

تاکنون نهادهای بسیاری مانند سازمان مرکز آمار ایران، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، کمیته امداد امام (ره) ، معاونت توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و معاونت رییس جمهوری در امور زنان نیز در این طرح هدایت مشارکت داشته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار