هشدار به همشهریان البرزی
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه هنوز عده زیادی در کشور به ویروس کرونا مبتلا نشده و بدن آنها در مقابل این ویروس ایمنی ندارد، اظهار کرد: با این اوصاف با کوچکترین اهمال و عادی انگاری شرایط ممکن است شاهد موج چهارم این بیماری باشیم.
کد خبر: ۹۳۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 27 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» مهرداد بابایی گفت: طی چند هفته اخیر سیر تقریبا ثابتی در خصوص تعداد بیماران بستری و فوتی‌ها داشته‌ایم ولی طی چند روز اخیر شاهد افزایش نسبی تعداد مراجعان سرپایی بوده‌ایم و این یعنی اگر دستورالعمل‌ها را رعایت نکنیم، ممکن است طی چند هفته آینده تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها هم افزایش داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا در شرایط فعلی بازگشایی و فعالیت مجدد صنوف اقدامی منطقی است، گفت: مسئولان در ستاد ملی کرونا ساعات‌ها در خصوص موارد مختلفی که با معیشت، اقتصاد و سلامت مردم مرتبط است بحث و گفت‌وگو و در نهایت تصمیمات نهایی را ابلاغ می کنند.
وی توضیح داد: واقعیت این است تصمیم گیری در خصوص بحث معیشت و سلامت مردم تیغی دو دم است به همین دلیل حتی در کشورهای پیشرفته که زیرساخت‌های اقتصادی مناسبی دارند هم شاهد بازگشایی مجدد صنوف هستیم.

بابایی تاکید کرد: خوشبختانه صنوف و مردم تا کنون همکاری مناسبی در خصوص رعایت پروتکل ها و دستورالعمل‌های بهداشتی داشته‌اند و از آنها درخواست می‌شود این مسیر را به همین منوال ادامه دهند تا بتوانیم کرونا را کنترل کنیم.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مداوم دست‌ها و عدم حضور در مکان‌های عمومی و تجمعات می توانیم از گسترش کرونا جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار