رئیس مجمع نمایندگان استان ؛
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت : باتوجه به اینکه معلمان در بحث آموزش و تربیت نقش بسیار مهم و موثری دارند لذا اجرای قانون رتبه بندی معلمان بسیار مهم است .
کد خبر: ۹۳۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 27 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ بهزاد علیزاده در دیدار با محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش وپروش گفت : قانون رتبه بندی فرهنگیان یکی از موضوعاتی است که در مجلس شورای اسلامی به صورت جدی دنبال می شود .

وی اظهار داشت : استان ایلام یکی از استان‌های محروم و مرزی است که در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی ایفا نموده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : در طول هشت سال دفاع مقدس جامعه فرهنگی استان ایلام در دفاع از مرزهای کشور نقش بسیار ممتازی برخوردار بوده اند لذا توجه به رفاه معلمین و دانش آموزان استان امری بسیار ضروری است .

وی اظهار داشت : تجهیز و توسعه درمانگاه نگاهای ایلام و شهرستان در شهر بعنوان تنها درمانگاه های فرهنگیان استان و راه اندازی کلینیک تخصصی برای ارائه بهتر خدات درمانی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد .

علیزاده گفت : باتوجه به موقعیت شهرستان دهلران راه اندازی اردوگاه دانش آموزی در شهرستان برای پذیرش راهیان نور سراسر کشورو استفاده دانش آموزان استان باید مورد توج قرار بگیرد .

رئیس مجمع نمایندگان افزود : مطالبات فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان بابت کمک هزینه ازدواج و مهدکودک‌ها و پرسنلی و غیرپرسنلی ، اضافه کاری اداری و تدریس، بدهی ناشی از احکام صادره دیوان عدالت وسایر احکام قضایی ، پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ مطالباتو معلمین اعزام به خارج از سنوات گذشته از مهترین مشکلات در استان ایلام است .

وی تصریح کرد : پاداش مرخصی موضوع قانون جذب نیروهای انسانی به نقاط محروم و دورافتاده و جنگی مصوب سال 67متاسفانه حدود ۱۵۰۰ نفر از همکاران فرهنگی استان در دیوان عدالت اداری طرح دعوی شده که نیازمند توجه است .

علیزاده عنوان کرد : در اجرای قانون تعیین تکلیف نیروهای حق تدریس و نهضت سوادآموزی قریب به ۷۰۰ پرونده که در کارگروه تخصصی استان و وزارت آموزش و پرورش تعیین شده که از محل ردیف بودجه ۹۸ تعداد ۱۱۹ سهمیه جذب آموزش و به کارگیری اختصاص یافته که نیازمند بازنگری ،افزیش وجذب همه نفرات است .

علیزاده به ایجاد مجتمع رفاهی معلمان شهرستانهای دره شهر و بدره اشاره کرد گفت : ایجاد درمانگاه فرهنگیان در شهرستان آبدانان از دیگر خواسته ها ومطالبات فرهنگیان است که نیازمند توجه است./م

بیشتر بخوانید:

جولان مدیران غیر همفکر در ماه عسل استاندار و نماینده غیر همسو!

اجرای طرح سراسری تامین مسکن فرهنگیان در دهلران اجرا می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار