مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:
محمد اعتدادی گفت: به لحاظ اهمیتی که مدارس شاهد دارند دانش‌آموزان حاضر در مدارس شاهد شرایط ویژه‌ای نسبت به دیگر دانش‌آموزان دارند.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ 27 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه دیدار با مدیران مدارس شاهد متوسطه دوم که در دبیرستان شاهد صارمیه ناحیه ۴ برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات بزرگی در حوزه مشارکت اجتماعی دانش آموزان دختر، بانوان فرهنگی و فرهنگیان سرپرست خانوار در آموزش و پرورش استان اصفهان انجام شده است که به همه این افتخار آفرینان تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: مدیران، معلمین و کادر اجرایی و آموزشی مدارس زحمات زیادی می‌کشند تا اقدامات و عملکرد مدارس شاهد باعث افتخار آموزش و پرورش استان شود، البته این تلاش‌ها می‌تواند بیشتر شود و اقدامات جدیدی در این مدارس صورت بگیرد تا کیفیت آموزشی بیش از پیش ارتقا یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: نگرش جدید می‌تواند باعث تغییرات خوبی در مدارس شاهد شود و با همکاری همه شاغلین در مدارس می‌توانیم شاهد افتخارات بیشتری باشیم. با توجه به شرایط زیست بوم تحصیلی جدید و شیوع ویروس کرونا شاهد هستیم که دانش آموزان و معلمین زمان بیشتری را در فضای مجازی حضور دارند و به لحاظ اهمیتی که مدارس شاهد دارند دانش‌آموزان حاضر در مدارس شاهد شرایط ویژه‌ای نسبت به دیگر دانش‌آموزان دارند که از همه همکاران در حوزه آموزش ابتدایی، متوسطه اول و دوم می‌خواهم با قدرت و قوت مسیر خود را ادامه دهند.

اعتدادی تصریح کرد: باید در زمان فعالیت در آموزش و پرورش اقداماتی انجام دهیم که ماندگار باشد، خانواده‌های بی‌بضاعت شناسایی شوند تا بتوانیم با استفاده از خیرین و دستگاه‌های مختلف به آنها کمک کنیم و در زمینه آموزش به دانش‌آموزان نیز اقدامات مثبتی انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار