قائم‌ مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:
قائم‌ مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: افزایش گروه‌های جهادی تخصصی فریضه امر به معروف و نهی از منکر به ۱۰ هزار اکیپ تا سال ۱۴۰۰ هدف‌گذاری شده است.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰ 28 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی عصر روز چهارشنبه در جلسه امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه مسوولان ما نباید بواسطه مسوولیت احساس کنند که حصاری دور آن‌ها قرار دارد و کسی نمی‌تواند از آن‌ها انتقاد داشته باشد اظهار داشت: شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر باید به نحوی عمل کنند که مخاطب و ارباب رجوع بتواند به آن دستگاه امر به معروف و نهی از منکر کند.

وی با بیان اینکه مردم مسائل خود را به ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌گویند، اما باید بتوانند مسوولان جامعه را امر به معروف و نهی از منکر کنند یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بار‌ها در جلسات متعدد فرموده‌اند مرا امر به معروف و نهی از منکر کنید این یعنی مردم اجازه حرف زدن در خدمت ایشان را دارند.

حجت الاسلام میرازیی اضافه کرد: افرادی به عنوان هنرمند، نخبه و دانشجو در محضر رهبری به راحتی صحبت می‌کنند و از مشکلات سخن می‌گویند و امر به معروف و نهی از منکر کرده و در واقع الگویی برای این فریضه هستند.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگی ایجاد شود که همه مردم بتوانند امر به معروف و نهی از منکر بکنند، چون این کار یک نظارت عمومی در جامعه را محقق می‌کند تاکید کرد: اگر مردم بتوانند به راحتی امر به معروف و نهی از منکر کنند شاهد کاهش قابل توجه آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه استان کردستان در حوزه فعالیت گروه‌های جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر رتبه چهار را به خود اختصاص داده است افزود: افزایش گروه‌های جهادی تخصصی این فریضه به ۱۰ هزار گروه تا سال ۱۴۰۰ هدف‌گذاری شده است.

حجت‌الاسلام میرزایی اضافه کرد: اینکه در بخش خانه‌های استیجاری و خانه‌های بوم‌گردی اگر مشکلاتی وجود دارد باید رفع شود، چون نمی‌توان صنعت گردشگری بعنوان که یکی از پردرآمدترین و اشتغال‌زاترین حوزه‌ها را تعطیل کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار