مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا وارز استان هرمزگان خبر داد:
تابناک-مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا وارز استان هرمزگان از اعلام فراخوان نخستين پويش ملی تبليغات هوشمندانه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵ 01 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمد پويافر عنوان کرد: این پویش از سوي دفتر تبليغات هوشمندانه و مشاركت هاي مردمي ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز و باهمكاري كميسيون هاي برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت برمبارزه باقاچاق كالا وارز در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: "فرهنگ سازي در تقبيح فعل و مصرف كالاي قاچاق و حمايت از كالاي ايراني"، " اهميت و نقش رسانه و فضاي مجازي در پيشگيري و مبارزه با قاچاق كالا وارز " و " اهميت و نقش مردم در حمايت از كالاي ايراني و مبارزه با قاچاق كالا وارز " به عنوان سه محور ويژه براي ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

پويافر با بيان اينكه پوشاك (كيف و كفش) ، لوازم خانگي، فرآورده هاي دخاني، كالاهاي سلامت محور و فرآورده هاي نفتي محورهاي اصلي پويش تبليغات هوشمندانه هستند، افزود: علاقمندان براي شركت در اين پويش مي توانند نسبت به ارسال آثار و محتواهاي مردمي و حرفه اي در قالب هاي فيلم مستند، تيزر، پادكست، موشن گرافيك، اينفوگرافيك، كاريكاتور، پويانمايي و عكس اقدام نمايند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه باقاچاق كالا وارز استان هرمزگان تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا 15 اسفندماه 1399 است و علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به تارنماي ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا وارز به نشاني www.epe.ir مراجعه نمايند.

وی گفت: علاقه مندان مي توانند آثار خود را به آدرس ايميل dabirkhane.hormozgan@yahoo.com ارسال نمايند.

پویافر يادآور شد: به آثار برگزيده لوح تقدير و جوايز ارزنده ای اهداء می‌شودانتهای پیام/ز258

ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار