دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد از برگزاری نخستین پویش تبلیغات هوشمندانه با هدف ارائه تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی با همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سراسر کشور در اسفندماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 01 February 2021

محمدحسین امامی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه آثار فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی خود در قالب‌ فیلم مستند، تیزر، پادکست، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، کاریکاتور، پویانمایی و عکس با موضوع پوشاک(کیف و کفش)، لوازم خانگی، فرآورده‌های دخانی، کالای سلامت‌محور و فرآورده‌های نفتی در این پویش مشارکت کنند.

وی افزود: «فرهنگ‌سازی در تقبیح فعل و مصرف کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی»، «اهمیت و نقش رسانه و فضای مجازی در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» و «اهمیت نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» به عنوان سه محور ویژه برای ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

امامی در پایان نیز خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند ضمن تماس و هماهنگی با دبیرخانه کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان متبوع، تا تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹ نسبت به ارسال آثار و محتواهای مردمی و حرفه‌ای اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار