مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه‌ تا امروز ۲ هزار زمین چمن مصنوعی در کشور احداث شده است گفت:‌ تا پایان دولت تدبیر و امید تعداد زمین‌های چمن مصنوعی در کشور به ۲ هزار و ۵۰۰ مورد می رسد.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 06 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان ، سید مجید سید مومنی روز شنبه در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی روستاهای دگاگا و قلعه جی بخش مرکزی شهرستان سروآباد اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان احداث زمین های ورزشی در سطح روستاها است.

وی افزود: تاکید مقام عالی ورزش کشور احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای بالای سه هزار نفر جمعیت و روستاهای کم برخوردار است که تا امروز ۲ هزار زمین چمن مصنوعی در کشور احداث شده و تا پایان دولت این تعداد به ۲ هزار و ۵۰۰ زمین خواهد رسید.

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: تا پایان سال ۶ زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در کردستان احداث می شود و پیشتر هم سه مورد از زمین‌های چمن مصنوعی در شهرستان سروآباد افتتاح شده است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر اظهار داشت: برای اولین بار احداث زمین چمن مصنوعی در استان کردستان از شهرستان سروآباد آغاز شده است.

حامد جولایی افزود:‌ احداث زمین های ورزشی چمن مصنوعی در سطح روستاها باعث ایجاد شور و نشاط در بین روستاییان به ویژه جوانان شده است و تلاش خواهیم کرد در بقیه شهرستان های دیگر استان کردستان این رویه ادامه داشته باشد.



فرماندار سروآباد نیز با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: با افتتاح این ۲ زمین چمن مصنوعی تعداد زمین های ورزشی در روستاهای شهرستان به پنج مورد رسید.

یوسف باشی افزود: در هفته دولت زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای بیساران، هزارخانی و بوریدر افتتاح شد و تا پایان سال نیز ۲ زمین دیگر در روستاهای نسل و سرخه توت بخش مرکزی احداث و به بهره برداری می‌رسد تا مجموع زمین های ورزشی چمن مصنوعی در این شهرستان به هفت مورد برسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار