نماینده ولی فقیه در کردستان از حضور مردم و تمامی دست اندرکاران در راهپیمایی و رژه موتوری در روز ۲۲بهمن تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 11 February 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده، ولی فقیه در کردستان  ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور باشکوه مردم در مراسم ۲۲ بهمن که امسال بخاطر شیوع کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار شد، تقدیر کرد.

در پیام روز پنجشنبه حجت‌الاسلام پورذهبی آمده است:

مردم شریف وهمیشه در صحنه کردستان که بار‌ها با حضورانقلابی خود درمناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مایوس کرده اند، این بار نیز با حضور وحدت بخش و دلگرم کننده خود در جشن بزرگ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به حق سزاوار تقدیر و تشکر هستند.

مردم با بصیرت کردستان با لبیک به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب با صبر و استقامت در برابر هرگونه ظلمی ایستادگی می‌کنند و این مهم را در طول عمر مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند و با این حضور شایسته خود ثابت کردند که در دفاع از اسلام و ایران عزیز همچون گذشته در صحنه حاضر بوده و در حفاظت و صیانت از دستاورد‌ها و ارزش ها، آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گونه کوتاهی نخواهند کرد.

اینجانب بر خود لازم میدانم که از حضور ارزشمند مردم شریف و بصیر کردستان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و شرکت در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن که همگام با سایر مردم میهن اسلامی موجب سرافرازی و عزت وعظمت ایران اسلامی شد و همه دست اندرکاران این مراسم اعم از مجریان و اصحاب رسانه تشکر کرده و از خدای متعال سربلندی این مردم قدرشناس را خواستارم. "
منبع: تابناک
برچسب ها: کردستان ، ۲۲بهمن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار