حامد جولایی:
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان نوجوانان و بزرگسالان کشور در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 17 February 2021
به گزارش تابناک کردستان، حامد جولایی اظهار داشت: اولین مرحله اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور در رده‌های جوانان و بزرگسالان با حضور ۲۹ کشتی‌گیر در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در خانه کشتی مجموعه ۲۲ گولان سنندج آغاز خواهد شد و تا روز دهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: این استان به مدت ۱۰ روز میزبان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان ناشنوایان کشور شد.

وی افزود: تیم ملی کشتی ناشنوایان جوانان و بزرگسالان کشور به منظور کسب آمادگی حضور و انتخابی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی ناشنوایان جهان که به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، در سنندج اردو خواهند زد.

جولایی اضافه کرد: کشتی گیران حاضر در این مرحله از اردو، تمرینات آمادگی خود را در رده سنی جوانان زیر نظر مسلم شیرزاد به عنوان سرمربی و علیرضا عزیزی، میثم قبشه دزفولی و صابر میرزاده به عنوان مربی خواهند گذراند.

وی یاداور شد: در رده سنی بزرگسالان نیز ناصر نوربخش هدایت تیم را برعهده دارد و سیدفرید عدنانی، محمد مرادی، شهرام مصطفایی به عنوان مربی تیم برگزار خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: مهدی صدری، مهدی بخشی، علی کریمی و اصغر کریمی از آذربایجان شرقی، حسین سیف لر از آذربایجان غربی، علی ابراهیمی و محمدرضا صدری از اردبیل، محمدحسین نریمانی، حسین کاظمی، محمد نظرزاده و عارف غلامی از اصفهان، امیرحسین فریدون زاده، امیر جهانبخش، محمدمبین پورشمسیان و علی غفاری از البرز، رضا اسماعیلی و ابوذر ربیع زاده از تهران و مهدی تقی پور از خراسان رضوی، علی وطن دوست از خوزستان، مجتبی اولاد قباد، شیرزاد مهکی، سید امیر رضا نعمت پور و سید صادق ابوالوفائی از لرستان، محمد زارعی از کردستان، هاشم بیابانی از گیلان، امیر قلی نیا از مازندران، علی فراهانی، اکبر صابری و یوسف احمدی از مرکزی کشتی گیران حاضر در اولین دوره ادروی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان هستند.

وی یادآور شدک این ورزشکاران به مدت ۱۰ روز نکات فنی و تمرینات آمادگی خود را برگزار می‌کنند و در پایان آخرین مرحله از اردوی تیم نفرات منتخب به رقابت‌های قهرمانی جهان در ترکیه حضور اعزام خواهند شد.

وی افزود: محمد زارعی به عنوان ورزشکار، سیدفرید عدنانی به عنوان کمک مربی و جمشید خیرآبادی به عنوان مدیر فنی به نمایندگی از استان کردستان تیم ملی کشتی ناشنوایان کشورمان را همراهی خواهند کرد.

ملی پوشان تیم کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان کشورمان خود را برای رقابت‌های ۲۰۲۱ قهرمانی جهان که نهم تا ۱۵ خردادماه سال آینده به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار