رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: هم اکنون برخی محورهای منتهی به شهرستان قروه شاهد بارش نسبتا شدید برف است.
کد خبر: ۹۴۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 18 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، دانش زندی: هم اکنون محور‌های قروه - سنقر و قره همدان در محدوده سه راهی اسد آباد شاهد بارش نسبتا شدید برف بوده و این مساله منجر به لغزندگی سطح جاده شده است.

وی اضافه کرد: در بقیه محور‌ها بارش‌ها فروکش کرده، اما رطوبت موجود در سطح جاده همچنان در سرعت‌های بالا موجب لغزندگی خودرو‌ها می‌شود.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان از عصر روز سه شنبه، جاده‌ها تا بامداد امروز شاهد بارش برف و باران بود که در این مدت راهداران با استقرار در جاده‌های شهری و روستایی مشغول خدمت شدند.

وی اضافه کرد: در این مدت راهداران ۲ هزار کیلومتر در محور‌های بین شهری و ۱۰۰ کیلومتر نیز در محور‌های روستایی را برفروبی کرده‌اند و ۴۱ مورد نیز ریزش‌های سطح جاد‌ها را انجام داده‌اند.

زندی با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی کردستان فعالیت سامانه بارشی تا صبح یکشنبه در این استان ادامه دارد افزود: توصیه می‌شود مسافران از انجام سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های استان خودداری کنند و در صورت لزوم وضعیت جاده‌ها را از سامانه ۱۴۱ راهداری از طریق پیام کوتاه، تماس تلفنی، نرم افزار همراه و تارنمای الکترونیکی استعلام کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار