فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران انتظامی این استان در سال جاری کشفیات کالای قاچاق در این استان با ۴۸ درصد افزایش به ۲ هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر: ۹۴۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 18 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرناکردستان، این میزان کالای قاچاق در قالب ۲ هزار و ۲۵۳ پرونده کشف شده که در نتیجه آن ۲ هزار و پنج نفر از قاچاقچیان عمده و خرده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی استان در عملیات‌های خود موفق شدند ۵۸ باند حرفه‌ای فعال در قاچاق کالا را منهدم کنند یادآور شد: در این زمینه تعداد باند‌های منهدم شده به نسبت مدت مشابه سال گذشته از رشد چهار درصدی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی کردستان تعداد پرونده‌های کشف شده بالای یک میلیارد ریال را ۲۴۹ پرونده با ۲۰ درصد فزایش به نسبت مدت مشابه سال گذشته اعلام کرد و افزود: تعداد پرونده‌های بالای پنج میلیارد ریال نبز ۷۳ فقره بوده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش دارد.

وی گفت: در نتیجه عملیات‌های انجام شده توسط ماموران انتظامی استان در راسای مبارزه با انوع کالای قاچای ۸۳۶ دستگاه انواع خودرو‌های سواری و باری توقیف شده است.

وی عمده کالا‌های کشف شده در این استان طی سال جاری را انواع لوازم آرایشی به تعداد یک میلیون و ۴۲۰ هزار قلم با ۱.۷ برابر افزایش، فرآورده‌های سوختی با یک میلیون و ۵۲۰ هزار لیتر با ۸۱ درصد افزایش، لوازم خانگی به تعداد چهار هزار و ۵۶۹ دستگاه با ۲۹ درصد افزایش و احشام به تعداد ۲ هزار و ۱۹۷ راس با ۱۳ درصد افزایش است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار