رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:
دکتر فرزین رضاعی گفت: در حال حاضر هشت شهرستان کردستان در وضعیت زرد شیوع کرونا هستند.
کد خبر: ۹۴۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 23 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کردستان، دکتر فرزین رضاعی در جلسه بررسی روند اقدامات طرح شهید سلیمانی در کردستان اظهار کرد: اجرای این طرح در استان بسیار کارساز بودن و باید انجام تست‌های کرونا از جمله PCR در طرح شهید سلیمانی با حجم فعلی و چه بسا بیشتر انجام شود تا تست منفی کاذب حاصل نشود.

او افزود: باید افراد بیمار در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی و قرنطینه شوند تا از شیوع موج چهارم بیماری در استان جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین نسبت به تشدید مبتلایان در صورت انجام سفر‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: اگر در روز‌های پایانی سال مسافرت‌های نوروزی به مریوان، بانه و کامیاران و دیگر نقاط گردشگرپذیر استان صورت گیرد با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

رضاعی همچنین از استقرار تیم ۹ نفره در مرز رسمی باشماق مریوان خبر داد و گفت: این تیم به صورت شبانه روزی تست کرونا مسافران ورودی و خروجی را در این مرز انجام می‌دهند.

او در ادامه سخنان خود از راه اندازی یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته به بیمارستان بیجار در روز‌های آینده خبر داد و گفت: با راه اندازی این دستگاه درصد قابل توجهی از مشکلات مربوط به موضوع تشخیص کرونا در این شهرستان حل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار