مدیر کل بیمه سلامت کردستان:
مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: افرادی که فاقد هرنوع پوشش بیمه‌ای هستند تاپایان سال فرصت دارند در سریعترین زمان ممکن زیرپوشش این خدمت قرار گیرند.
کد خبر: ۹۴۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 25 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، انور اسماعیلی اظهار داشت:تمام کسانی که فاقد هرنوع پوشش بیمه‌ای بوده و یا اعتبار بیمه‌شان به پایان رسیده است، تا پایان سال فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پیشخوان زیرپوشش بیمه سلامت همگانی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه صدور دفترچه بیمه سلامت همگانی در سریعترین زمان ممکن و در عرض حداقل نیم ساعت صادر می‌شود، گفت: افراد می‌توانند فقط با ارائه شماره ملی و یک قطعه عکس برای زیرپوشش قرار گرفتن بیمه اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان از جمله مزایای این بیمه را اجرای طرح پزشک خانواده اعلام کرد و افزود: افرادی که زیرپوشش این بیمه قرار می‌گیرند به پزشک خانواده منتسب شده و با کمترین هزینه می‌توانند روند درمان خود را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح نظام ارجاع شهری با محوریت پزشک خانواده در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه از بهمن در استان اغاز شده است، گفت: این طرح ویژه بیمه‌شدگان صندوق بیمه همگانی (رایگان) است که محدودیت دسترسی به بخش خصوصی دارند و دفترچه‌های بیمه‌ای آنان فقط در مراکز دولتی اعتبار دارد.

اسماعیلی یادآور شد: تاکنون در این طرح ۱۰۵ پزشک کردستانی مشارکت داشته و ۲۴۰ هزار نفر بیمه شده به این پزشکان متصل شده و به نوعی این پزشکان، پزشک خانواده این افراد هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار