معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: بر اساس سهمیه‌ای که برای استان در نظر گرفته شده روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تانکر سوخت از مرز باشماق تردد می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 27 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری مهر کردستان، خالد جعفری روز شنبه در جلسه شورای ساماندهی مرز باشماق مریوان، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های مرزی و زیرساختی مرز‌ها شاهد در نظر گرفتن سهمیه تردد تانکر‌های سوخت هستیم.

وی افزود: برای مرز رسمی باشماق مریوان نیز سهمیه حمل سوخت برای ۱۷۰ تانکر در روز در نظر گرفته شده است که هم اکنون بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ کامیون در این مرز تردد دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با تکذیب شایعه عبور تانکر‌های سوخت استان‌های کرمانشاه و آذربایجان غربی از مرز باشماق مریوان اظهار کرد: تاکنون هیچ دستورالعملی به استان کردستان در این خصوص ابلاغ نشده است و از لحاظ فنی نیز زیرساخت لازم برای این مهم امکان ندارد.

جعفری خاطرنشان کرد: چندی پیش با حضور معاون اول رئیس جمهور عملیات اجرایی طرح ساماندهی مرز باشماق توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آغاز شد و امیدواریم با تکمیل این طرح شاهد تسریع هر چه بیشتر در تردد در این مرز باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار