تابناک-کارگاه سه روزه تجسمی با موضوع خلیج فارس و نقش و جایگاه هرمزگان در مقاومت و مبارزه با استعمار و استکبار با عنوان «هرمزگان ، مرزپرگوهر» برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 02 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، سعید عبدلی زاده رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با اعلام این خبر گفت : خلیج فارس نماد هویتی و جلوه گاه فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران و تاریخ هرمزگان مشحون دلاوری و سلحشوری در این خطه است ، به همین منظور حوزه هنری هرمزگان با هدف عمق بخشی و برجسته سازی نمادهای هویت بخش مردم این خطه، اقدام به برگزاری کارگاه سه روزه تجسمی از ۱۳ لغایت ۱۵ اسفندماه در محل ساختمان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان خواهد نمود.


وی افزود : به دلیل شرایط خاص و محدودیتهای بهداشتی، برگزاری این کارگاه به صورت محدود و با رعایت پروتکلهای بهداشتی خواهد بود .


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان تصریح نمود : در این کارگاه تخصصی که با مشارکت مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی هرمزگان ، سازمان هنری رسانه ای اوج و ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان هرمزگان ، با حضورآقای حامد مغروری استاد دانشگاه و عضو شورای سیاستگذاری انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس ، از تاریخ 13 لغایت 15 اسفند ماه 99 برگزار خواهد شد ، مفاهیمی همچون “نقش مردم هرمزگان در پاسداری از خلیج فارس و‌تمامیت ارضی کشور در مقاطع مختلف تاریخی” ، توسط هنرمندان جوانی از مناطق مختلف استان در قالب پوستر ، موشن گرافیک و خوشنویسی به تصویر کشیده خواهد شد .


همچنین در تولید عناوین و محتوای این کارگاه جمعی از نویسندگان استان با همکاری دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان مشارکت خواهند داشت .

گفتنی است آثار تولید شده این کارگاه ، در نخستین گام به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی ، فروردین ماه سال آینده در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار