رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، آموزش و پرورش استان هیچگونه برنامه‌ای برای اسکان و پذیرش مهمانان نوروزی در مدارس ندارد.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 04 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، عیسی رحیمی: به دلیل شرایط جامعه و شیوع ویروس کرونا امسال نیز همانند سال گذشته، برای نوروز ۱۴۰۰ پذیرش مسافر نوروزی در مدارس استان ممنوع است.

وی با بیان اینکه هنوز تصمیمی مبنی بر ممنوعیت پذیرش مسافر در خانه‌های معلم و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان گرفته نشده است، گفت: برای پذیرش و یا ممنوعیت پذیرش مسافر در این اماکن نیز تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان افزود: در زمینه ممنوعیت پذیرش مسافر در مدارس و تمام شهرستان‌ها و مناطق و نواحی ۱۶ گانه استان ابلاغ شده که به هیچ عنوان در مدارس اسکان مسافر نداشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به مسافرپذیربودن این استان، سال‌های گذشته در زمینه فراهم شدن زمینه اسکان مهمانان نوروزی و کمک به گردشگری استان بیش از ۲۰۰ مدرسه با بیش از یک هزار کلاس درس به عنوان محل اسکان مسافران تعیین می‌شد.

رحیمی اضافه کرد: در نوروز سال ۱۳۹۸ تعداد ۱۵۹ مدرسه با یک هزار و ۲۳۹ کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شد و حدود ۴۴۴ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات لازم را ارائه دادند
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار