مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کردستان:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: از اول امسال تا پایان بهمن ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای طرح‌های اشتغالزایی به نیازمندان استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 04 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، محمد رسول شیخی زاده اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اشتغال کلیدی‌ترین حوزه فعالیت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است و این میزان تسهیلات پرداختی برای ایجاد ۶۰۰ طرح اشتغال بوده است.

وی یکی دیگر از تسهیلات پرداختی این صندوق را کمک ساخت و ساز و ودیعه مسکن اعلام کرد و گفت: در این بازه زمانی ۱۶۰ میلیارد ریال برای ودیعه مسکن یک هزار و ۳۰۰ نیازمند و ۶۵ میلیارد ریال برای کمک به خرید و ساخت مسکن نیازمندان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اشاره به پرداخت ۲۵۲ فقره وام دانشجویی از طریق این صندوق افزود: همچنین ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی و درمانی با عنوان وام کارگشایی به ۶ هزار و ۳۰۰ نیازمند کردستانی پرداخت شده است.

وی یادآور شد: از بهمن امسال نیز وام‌های پرداختی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال کاملا قرض الحسنه و بدون هیچ کارمزدی پرداخت می‌شود، ضمن اینکه افزایش سقف پرداخت تسهیلات و ضمانت آسان یکی از برنامه‌های این صندوق برای سال آینده است.

شیخی‌زاده اظهار داشت: در مجموع امسال ۹ هزار و ۳۰۰ نیازمند استان در حوزه‌های مختلف تسهیلات قرض‌الحسنه در طریق صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان دریافت کرده ‎اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار