دکتر فکور گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی و زبان گویا میان مردم و مسئولان هستند، حال چه مسولان در جایگاه رسمی هستند و چه در جایگاه محلی و غیر رسمی باشند.
کد خبر: ۹۴۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 07 March 2021
 
به گزارش تابناک کردستان، دکتر فکور نایب رئیس شورای وحدت اصولگرایان کردستان بیان کرد: با تشکیل این شورا عقیده ما این است که صرفا فراتر از یک مسئله سیاسی و کار پارلمانی و انتخاباتی به آن نگاه کنیم.

دکتر فکور اضافه کرد: کردستان دچار خلأ در زمینه های مختلفی می‌باشد و تا کنون دارای ساختار ثابتی نبوده و از ساختار‌های موسمی و فصلی برخوردار بوده است.
دکتر فکور در خصوص بیانیه شورای وحدت اصولگرایان کردستان عنوان کرد: هدف شورای وحدت اصولگرایان علاوه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، برون رفت کردستان از خلأ‌های وارده به استان است.
در ادامه بیانیه شورای وحدت اصولگرایان در استان کردستان قرار داده شده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی ایران که پیروزی شکوهمند و بقا عمر با برکت آن مرهون خون هزاران شهید، حضور حماسی مردم در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های حساس ملی و رهبری امامین انقلاب می‌باشد، بدون تردید بزرگترین رویداد قرن بیستم و همچنین قرنی است که در آستانه روز‌های پایانی آن هستیم. زیرا انقلاب اسلامی ایران با احیای مجد اسلام و آموزه‌های شریعت اسلام، موجب عزت و سربلندی مردم ایران و احیای فرهنگ خوداتکایی، ظلم ستیزی و استقلال طلبی گردید. امروز مقارن و هم‌گام با بیانیه گام دوم انقلاب که حاصل منظومه فکری و سیاسی رهبر فرزانه انقلاب می‌باشد و با عنایت به شرایط حساس و خطیر میهن اسلامی از جمله پدیده تحریم در ابعاد مختلف از سوی دشمنان و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از تحریم و برخی مشکلات خاص داخلی، ضروری است که آحاد ملت ایران به ویژه نخبگان، اندیشمندان، سیاسیون، فعالان اجتماعی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم نسبت به سرنوشت انقلاب اسلامی و تحقق سند راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب ایفای نقش نمایند. در همین راستا شورای وحدت استان کردستان با استعانت از ذات باریتعالی و سیره وحدت‌آفرین یگانه منجی عالم بشریت، پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و معاضدت و حمایت شخصیت‌های دینی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی استان کردستان فعالیت خود را آغاز نموده‌است. تا به عنوان ساختاری ماندگار و نه فصلی و موسمی و با تاکید بر وحدت، تجمیع و هم‌افزایی ظرفیت‌های فعال سیاسی استان، ضمن ایجاد ارتباطی منسجم و تعریف‌شده، همه اضلاع و جریان‌های هم‌سو با نیرو‌های انقلاب و ولایی و ارزشی را در مسیر پیشرفت استان کردستان دعوت نماید. این شورا در بدو اعلام موجودیت اظهار می‌دارد، با دوری گزینی و مورد مذمت قرار دادن واگرایی نیرو‌های انقلابی و ولایی و اجتناب از مواجهه غیر‌عقلانی در تخریب سایر جریان‌های سیاسی، تلاش می‌کند با ایجاد فضایی آرام و با اولویتِ پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در یک مدار اخلاق سیاسی با اتکا به کلید واژه وحدت حرکت نماید. اعضای شورای وحدت استان کردستان بر این باورند، ضمن اینکه نافی مشکلات و کاستی‌های موجود در جامعه امروز نمی‌باشند، لکن با دعوت به بازخوانی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کم‌نظیر استان کردستان در منابع مختلف انسانی، اقتصادی، طبیعی و فرهنگی، در پرتو همدلی و وحدت و برنامه‌ریزی با منطق و منطبق بر شیوه‌های علمی می‌توان به استقرار عدالت و ترویج معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه کمک کرد و مردم شهید‌پرور و مرزبان استان کردستان را به جایگاه والا و شایسته رساند. در پایان امیدواریم اهتمام و همت اعضای این شورا در بهره‌جستن از تمامی ظرفیت‌های استان و در سایه حمایت مردم انقلابی و همیشه در صحنه، به حل مشکلات و عزت و پیشرفت ایران اسلامی منتج گردد.
شورای وحدت استان کردستان
 
دغدغه اصلی احزاب اصولگرا در طول زمان این بوده است که به وحدتی در بین خود رسیده باشند

به گزارش تابناک کردستان، سیفی دبیر شورای وحدت اصولگرایان استان کردستان اظهار داشت: دغدغه اصلی احزاب اصولگرایان در طول زمان این بوده است که به وحدتی در بین خود رسیده باشند.
سیفی افزود: در ادوار گذشته ارتباطات و کار‌های زیادی برای وحدت در بین احزاب اصولگرا رخ داده است که متاسفانه آن گونه نبوده که این وحدت به درستی اتفاق افتاده باشد، حال با توجه اقدامات صورت گرفته در شورای وحدت اصولگرایان در حال حاضر ۴۷ حزب اصولگرایان به شورای وحدت اصولگرایان پیوسته اند و توانسته اند که به وحدت در بین خود برسند .

دبیر شورای وحدت اصولگرایان کردستان عنوان کرد: هدف و بحث اصلی شورای وحدت اصولگرایان تبعیت از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و استفاده از تمامی ظرفیت های مردمی برای انتخاب اصلح می باشد.
سیفی دبیر شورای وحدت اصولگرایان کردستان خاطر نشان کرد: در استان کردستان نیز به همت افراد انقلابی و احزاب سیاسی اصولگرا اولین جلسه شورای وحدت اصولگرایان تشکیل شد، براساس تشکیلات شورا قرار براین شد که در اولین جلسه یک نفر به عنوان رئیس شورای، یک نفر به عنوان نایب رئیس و یک نفر نیز به عنوان دبیر انتخاب شود، که در استان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جواد دهقانی به عنوان رئیس این شورا، جناب آقای دکتر فکور به عنوان نایب رئیس و آقای سیفی به عنوان دبیر این شورا در استان کردستان انتخاب شده اند.
سیفی اضافه کرد: در خصوص اهداف این شورا در کردستان اهداف کوتاه مدت، اهداف میان مدت و اهداف بلند مدتی وجود دارد که در طول زمان به حد و مرز ظهور خواهد رسید.

وی اظهار داشت: در این شورا منشوری هفت بندی وجود دارد که عبارتند از، عنایت خاص به بند‌های هفت گانه گام دوم انقلاب و تامین برنامه‌ها و اجرای آن‌ها، تاکید بر وحدت تجمیع و همافزایی ظرفیت‌های فعال سیاسی استان به منظور پیشرفت و توسعه کردستان، شناسایی و تبیین و استفاده بهینه از منابع معتبر انسانی، اقتصادی، طبیعی و فرهنگی استان با کسب تجربه از گذشت، استقرار عدالت و مبارزه با فساد و ترویج معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه و نظام مدیریتی، توجه خاص به جوانان و اندیشمندان جوان به عنوان مدیران و کارسازان آینده استان، تاکید برگفتمان مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ و تشکیل نقش گره گشا و سربخش مردم در حل مشکلات فعلی و بند آخر نیز آگاهی بخشی و بصیرت زایی مردم برای انتخاب ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، هفت بند منشور شورای وحدت اصولگرایان در کردستان می‌باشد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار