ایمان عطارزاده:
معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) گفت: تاکنون 55 تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب‌های دفاع مقدس از سوی این معاونت رونمایی و منتشر شده است.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 08 March 2021
به گزارش تابناک کردستان، ایمان عطارزاده معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه (مدظله العالی) عنوان کرد: امروز افتخار داریم در دهمین مراسم ادبیات جهاد و مقاومت که با تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب عصر‌های کریسکان همراه است در این محفل حضور داریم.

وی افزود: این کتاب روایت زندگی مردمی است که پای انقلاب ایستاده‌اند و در مقابل ضد انقلاب و رژیم صدام ایستادگی کرده‌اند و امروز به برکت مجاهدت‌های خاموش این مردم ما در سایر نقاط کشور در آرامش زندگی می‌کنیم.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام کرد: تاکنون ۵۵ تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب‌های دفاع مقدس از سوی این معاونت رونمایی و منتشر شده است.

وی عنوان کرد: این پاسداشت دهمین پاسداشتی است که افتخار تقریظ مقام معظم رهبری را پیدا کرده است.

عطارزاده گفت: در این کتاب پایداری مردمان دیار مجاهدت‌های خاموش برای دفاع از انقلاب و حفظ آرمان‌های انقلاب بیان شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب روایتی از دلدادگی مردمانی است که در اوایل انقلاب در دو جبهه داخلی و خارجی به دفاع از کشور پرداختند و امروز گرامی داشت وفاداری آنان به جمهوری اسلامی ایران در تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب به بار نشست.

وی با اشاره به اینکه این دهمین برنامه‌ای است که توسط بنیاد حفظ آثار دفتر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، عنوان داشت: تا پیش از این ۹ پاسداشت و ۵۵ کتاب افتخار تقریظ مقام معظم رهبری را پیدا کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار