مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان گفت: در نخستین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ۵۱ نفر در این استان نام‌نویسی کردند.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 11 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، مراد جعفری اظهار داشت: ۴۵ نفر از این داوطلبان مرد و ۶ نفر نیز زن هستند که عمدتا با مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها فرایند نام نویسی خود را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه شهر سنندج در نخستین روز از ثبت نام بیشترین تعداد را داشته است یادآور شد: انتظار می‌رود با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا داوطلبان ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روش‌های غیرحضوری را به سایر روش‌ها ترجیح دهند.

جعفری اضافه کرد: وزارت کشور در سال جاری چهار شیوه شامل ۲ روش غیرحضوری و ۲ روش حضوری را برای ثبت نام مدنظر قرار داده که انتظار می‌رود داوطلبان روش‌های غیرحضوری را به روش‌های حضوری ترجیح داده تا به نوبه خود مانع از گسترش شیوع ویروس کرونا باشند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان افزود: روش‌های غیر حضوری شامل استفاده از نرم افزار‌های موبایلی و دسکتاپی بارگذاری شده در سایت وزارت کشور و ثبت نام حضوری نیز در دفاتر پیشخوان دولت است که در هر سه روش داوطلبان پس از دریافت کد رهگیری برای نهایی شدن روند نام‌نویسی خود باید به فرمانداری مراجعه کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار