رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در استان همزمان با چهارشنبه آخر سال برای ارائه خدمات به حوادث احتمالی در آماده باش است.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 15 March 2021
به گزارش تابناک کردستان، رضا پیرا روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن روز‌های پایانی سال و افزایش حضور شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری، روند احتمالی انتشار ویروس کرونا در استان صعودی خواهد شد که این امر زنگ خطری برای سلامت شهروندان است.

وی با اشاره آمادگی نیرو‌های فوریت‌های پزشکی و سایر مراکز درمانی در آخرین چهارشنبه سال و و ایام نوروز در سطح استان به صورت شبانه روزی، از مردم خواست، شیرینی سال نو را با سوانح و حوادث ناشی از استفاده از مواد محترقه و خطرناک تلخ نکنند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: به واسطه جلوگیری از شیوع کرونا و گسترش بیماری در آغاز سال جدید، از تجمع در محل‌های برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال اجتناب کنید.

وی افزود: اورژانس ۱۱۵ آمادگی ارائه آموزش کمک‌های اولیه به اقشار مختلف جامعه را دارد لذا افراد داوطلب پس از پایان دوره آموزشی گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

پیرا به شهروندان تأکید کرد: در خانه بمانید و با حضور در تجمعات و مراسم‌های آخر سال بار مضاعفی را بر دوش کادر بهداشت و درمان تحمیل نکنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار